زمانی که استودیو کار روی یک RPG فانتزی تاریک را آغاز کرد، کهنه‌کار CD Projekt Red به Rebel Wolves می‌پیوندد

استودیوی لهستانی Rebel Wolves که اخیراً تأسیس شده است، به تازگی یک مدیر خلاق جدید منصوب کرده است، و واضح است که آینده آن در دستان قابل اعتمادی است.

Mateusz Tomaszkiewicz جدیدترین فرد اضافه شده به فهرست گرگ های شورشی به عنوان مدیر خلاق است. پیش از این، Tomaszkiewicz تقریباً ۱۳ سال در CD Projekt Red به عنوان کارگردان جست و جو گذراند. Cyberpunk 2077 و سرب طراح تلاش در ویچر ۳. او همچنین تجربه کار به عنوان طراح اصلی روایت در آینده را دارد لیگ افسانه ها– Universe MMO در Riot Games.

توماشکیویچ در مصاحبه ای گفت: “پیوستن به بسیاری از دوستان قدیمی ام و ملاقات با دوستان جدید بسیار عالی است. من نمی توانم منتظر بمانم تا همه ببینند تیم مدت زیادی است که چه کار کرده است.” پست لینکدین جشن شغل جدیدش

Tomaszkiewicz گفت: “امروزه بازی های RPG فوق العاده زیادی وجود دارد. با این حال، من احساس می کنم که نه تنها فضای کافی وجود دارد، بلکه گرسنگی در بین بازیکنان برای داستان های جذاب تر وجود دارد.” VGC).

“هدف ما ارائه تجربه‌ای است که امکان انتخاب‌های متنوع و فضایی را برای آزمایش در هنگام پخش مجدد فراهم می‌کند. کمک به ایجاد این تجربه با افراد بسیار با استعداد، ماموریت من در Rebel Wolves خواهد بود، و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا همه ببینند چه چیزی تیم مدت زیادی است که آماده است.”

بسیاری از توسعه دهندگان دیگر در Rebel Wolves وجود دارند که قبلاً روی عناوین مشابه کار کرده اند ویچر ۳ و Cyberpunk 2077مانند توماس تینچ، مدیر ارشد انتشارات. در حال حاضر، استودیوی لهستانی در حال کار بر روی یک حماسه RPG داستان محور AAA است که بر روی رایانه های شخصی و کنسول های نسل بعدی در دسترس خواهد بود. پلی استیشن ۵ و Xbox Series XS. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد RPG آینده یا زمان انتشار آن وجود ندارد.

برای عناوین هیجان‌انگیزتر آینده، حتماً آن را بررسی کنید مورد انتظارترین بازی های PS5به همان خوبی بازی های Xbox Series X در سال ۲۰۲۴.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/cd-projekt-red-veteran-joins-rebel-wolves-as-the-studio-begins-work-on-a-dark-fantasy-rpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *