زمان زیادی باقی نمانده تا بهترین معاملات Oculus Quest 2 در سال ۲۰۲۳ را تهیه کنیم

بلک فرایدی وجود داشته و از بین رفته است، اما بهترین معاملات Oculus Quest 2 در سال هنوز در دسترس هستند، فقط اکنون آنها بخشی از معاملات Cyber ​​Monday 2023 هستند. اگر به دنبال خرید یک هدست واقعیت مجازی برای خود یا به عنوان هدیه برای شخصی هستید، این آخرین فرصت شماست تا در بهترین ابزار مقرون به صرفه متا صرفه جویی زیادی کسب کنید.

در ایالات متحده بهترین تخفیف Quest 2 در آمازون است – اکنون می توانید Meta’s را دریافت کنید Oculus Quest 2 به اضافه ۵۰ دلار اعتبار آمازون به قیمت ۲۴۹ دلار با کد META50. این باعث صرفه جویی ۱۰۰ دلاری از هزینه کل این موارد می شود. در همین حال، در بریتانیا بهترین گزینه شما در Very است. ۵۰ پوند تخفیف و ۵۰ پوند بازگشت نقدی دریافت خواهید کرد با کد VKEXL. هنگامی که پرداخت ۲۴۹٫۹۹ پوندی شما تمام شد، باید ۵۰ پوند بازپرداخت کنید (به شرطی که از کد استفاده کرده باشید)، که هدست را به طور موثر ۱۰۰ پوند تخفیف می دهد، که پس انداز بسیار خوبی است.

ما قبلاً شاهد فروش شگفت انگیز Oculus Quest 2 در این فصل جمعه سیاه بوده ایم، بنابراین اگر در حال خواندن این مطلب هستید، توصیه می کنم سریع عمل کنید. تخفیف های قابل توجه دیگری نیز وجود دارد، اما هیچ چیز بهتر از این دو پیشنهاد در ایالات متحده یا بریتانیا نیست.

بهترین معاملات Cyber ​​Monday Oculus Quest 2

زمان زیادی باقی نمانده تا بهترین معاملات Oculus Quest 2 در سال ۲۰۲۳ را تهیه کنیم

Oculus Quest 2 + اعتبار آمازون: بود ۳۴۹٫۹۹ دلار اکنون ۲۴۹٫۰۰ دلار در آمازون

از کد META50 استفاده کنید – همین حالا Meta’s Oculus Quest 2 را در آمازون بخرید و می توانید ۵۰ دلار اعتبار آمازون را به صورت رایگان با کد META50 در هنگام پرداخت دریافت کنید. این بزرگ یک بار در این فصل جمعه سیاه فروخته شده است، پس سریع عمل کنید.مشاهده معامله

Meta Quest 2 (128GB): بود ۲۹۹ پوند اکنون ۱۹۹ پوند در Very

از کد VKEXL استفاده کنید – معامله جمعه سیاه Very در Oculus Quest 2 متا ممکن است بهتر از آمازون در بریتانیا باشد. با استفاده از کد VKEXL در هنگام تسویه‌حساب، ۵۰ پوند به شما بازگردانده می‌شود، و در واقع قیمت هدست VR متا را ۱۹۹ پوند می‌کند. شما همچنان در ابتدا ۲۴۹ پوند پرداخت خواهید کرد، اما تا زمانی که از کد استفاده می کنید، پس از خرید باید ۵۰ پوند بازگشت نقدی خود را دریافت کنید.

Oculus Quest 2 یک ابزار VR قوی است، اما صادقانه بگویم، من فکر می کنم شما باید متا کوئست ۳ را برای جمعه سیاه دریافت کنید و در عوض سایبر دوشنبه.

دلایلی برای دریافت Oculus Quest 2 وجود دارد. اگر بودجه شما کم است، مطمئن نیستید که از VR زیاد استفاده کنید، یا اگر این هدیه برای کسی است که با اسباب بازی های خود خشن است. اما من معتقدم که اکثر مردم باید متا کوئست ۳ را انتخاب کنند.

بله، Quest 3 تقریباً دو برابر گران‌تر است، و اصلاً برای Cyber ​​Monday تخفیف داده نمی‌شود، اما بسیار خوب است – به همین دلیل است که پنج ستاره در ما کسب کرد. بررسی متا کوئست ۳. گرافیک بسیار بهتر است، راحتی کمی بهبود یافته است، و ویژگی های واقعیت ترکیبی Quest 3 لذت بخش هستند.

به علاوه اگر به زودی یکی را بخرید، یک نسخه رایگان از Asgard’s Wrath 2 دریافت خواهید کرد که قرار است در ماه دسامبر عرضه شود.

متا کوئست ۳: ۴۹۹ دلار و یک بازی رایگان در آمازون دریافت کنید

Meta Quest 3 برای Cyber ​​Monday تخفیف داده نمی شود زیرا بسیار جدید است، اما می توانید یک نسخه دیجیتالی رایگان از Asgard’s Wrath 2 را در اواخر امسال دریافت کنید. اگر ترجیح می دهید از آمازون خرید نکنید، همان پیشنهاد از سایت موجود است والمارت، بهترین خریدو هدف و همچنین دیگران. مشاهده معامله

متا کوئست ۳: ۴۷۹٫۹۹ پوند و یک بازی رایگان در آمازون دریافت کنید

Meta Quest 3 به تازگی راه اندازی شده است، بنابراین بسیار بعید بود که تخفیفی برای Cyber ​​Monday داشته باشد. هر چند هنوز یک معامله وجود دارد. اگر هدست را قبل از ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ سفارش دهید و آن را قبل از ۹ فوریه ۲۰۲۴ فعال کنید، هنگام انتشار بازی Asgard’s Wrath 2 را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
اگر ترجیح می دهید از جای دیگری خرید کنید، همان معامله در اینجا موجود است خیلی، کاریو بازی بین دیگران. مشاهده معامله

معاملات بیشتر سایبر دوشنبه ایالات متحده

معاملات بیشتر Cyber ​​Monday بریتانیا


منبع: https://www.techradar.com/computing/virtual-reality-augmented-reality/theres-not-long-left-to-bag-the-best-oculus-quest-2-deals-of-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *