زیمنس با مایکروسافت در زمینه پذیرش هوش مصنوعی بین صنعتی همکاری می کند

زیمنس با مایکروسافت همکاری می کند.


زیمنس و مایکروسافت با هم متحد شده اند تا هوش مصنوعی را در بین صنایع مختلف پیش ببرند.

شرکت ها این اعلامیه را در CES 2024 در طی سخنرانی افتتاحیه رولاند بوش، مدیر عامل شرکت زیمنسهمانطور که آنها Copilot صنعتی زیمنس را اعلام کردند. این یک دستیار مولد مبتنی بر هوش مصنوعی است که هدف آن تقویت همکاری انسان و ماشین و بهره‌وری در بخش‌های مختلف است.

معامله بین این غول‌های صنعت به منظور به رسمیت شناختن تغییر در فناوری هوش مصنوعی است که با Copilot صنعتی زیمنس که به طور خاص برای بخش تولید طراحی شده است، شروع می‌شود. Copilot یک خلاقیت مشترک با استفاده از سرویس Azure OpenAI مایکروسافت و پلتفرم تجاری دیجیتال Xcelerator زیمنس است که نوید انقلابی در فرآیندهای صنعتی را می دهد.

بوش همچنین نشان داد که چگونه سونی و زیمنس در مهندسی همه جانبه با استفاده از هدست های XR برای کمک به تجسم طراحی های مهندسی مشغول هستند.

رویداد VB

تور تاثیر هوش مصنوعی

رسیدن به یک طرح مدیریتی هوش مصنوعی – برای رویداد ۱۰ ژانویه دعوت نامه درخواست کنید.

بیشتر بدانید

بوش گفت: «تکنولوژی پنهان است اما همه جا وجود دارد. “تکنولوژی یک نام دارد. متاور صنعتی. متاورز صنعتی واقعیت را دوباره تعریف می کند و هر روز را برای همه متحول می کند.”

مهندسی همه جانبه با سونی، زیمنس و ردبول.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، در بیانیه ای گفت: “با این نسل بعدی هوش مصنوعی، ما فرصتی منحصر به فرد برای سرعت بخشیدن به نوآوری در کل بخش صنعتی داریم. ما بر اساس همکاری طولانی مدت خود با زیمنس و گرد هم آوردن پیشرفت های هوش مصنوعی در سراسر جهان هستیم. مایکروسافت کلود با تخصص حوزه صنعتی زیمنس برای توانمندسازی کارکنان خط مقدم و دانش با ابزارهای جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی، که با Copilot صنعتی زیمنس شروع شد.

رولاند بوش، مدیرعامل زیمنس در مراسم CES 2024.

بوش در بیانیه ای گفت: «همراه با مایکروسافت، چشم انداز مشترک ما توانمندسازی مشتریان با
پذیرش هوش مصنوعی مولد این پتانسیل ایجاد انقلابی در شیوه طراحی، توسعه، تولید و عملکرد شرکت ها دارد. در دسترس قرار دادن همکاری انسان و ماشین به طور گسترده‌تر به مهندسان این امکان را می‌دهد که توسعه کد را تسریع کنند، نوآوری را افزایش دهند و با کمبود نیروی کار ماهر مقابله کنند.”

بوش گفت که تولید کنندگان هواپیما ۱۰ سال طول می کشد تا نسل جدیدی از هواپیما را بسازند. آنها می توانند از شبیه سازی برای سرعت بخشیدن به آن استفاده کنند، اما هنوز برای انجام آن زمان نیاز است. با پیشرفت های هوش مصنوعی، توانایی شبیه سازی و کارآمدی بیشتر در حال بهتر شدن است.

به گفته این شرکت، توانایی‌های زیمنس Industrial Copilot برای ساده‌سازی فرآیندهای پیچیده اتوماسیون، بهینه‌سازی و اشکال‌زدایی کد، کاهش می‌یابد که هفته‌ها به چند دقیقه کاهش می‌یابد. این پیشرفت از پلتفرم دیجیتال زیمنس و سرویس هوش مصنوعی مایکروسافت نشأت می‌گیرد و کنترل داده‌های مشتری را بدون استفاده برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی تضمین می‌کند.

سونی و زیمنس مهندسی همه جانبه را امکان پذیر می کنند.

وعده کمکی فراتر از تولید کد است، دستورالعمل‌های تعمیر و نگهداری دقیق برای کارکنان و دسترسی فوری به ابزارهای شبیه‌سازی برای مهندسان از طریق تعامل زبان طبیعی، ارائه سطح جدیدی از بهره‌وری و کارایی در عملیات صنعتی.

این همکاری محدود به تولید نیست. هر دو شرکت پیش بینی می کنند که کوپیل های هوش مصنوعی به متخصصان در بخش های مختلف از جمله زیرساخت ها ، حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی کمک می کنند. پذیرندگان اولیه مانند Schaeffler AG، یک تامین کننده خودرو، هوش مصنوعی مولد را پذیرفته اند و از آن برای بهبود مراحل مهندسی و کاهش زمان خرابی در عملیات استفاده می کنند.

AWS نیز در این سفر با زیمنس شریک است. زیمنس معتقد است متاورس تنها مکانی نیست که برای فرار از دنیای واقعی به آن بروید. معتقد است متاورس صنعتی مکانی است که برای بهتر کردن دنیای واقعی به آن می روید.

این کشور در حال پیوستن به اتحاد برای OpenUSD است که توسط Nvidia و متحدین آن مورد حمایت قرار می گیرد. OpenUSD در ابتدا ایجاد شد و سپس توسط پیکسار باز شد. سونی همچنین نمایشگر جدید خود را برای ایجاد محتوا نشان داد.

کار با طراحی XR جذاب تر است.

کلاوس روزنفلد، مدیر عامل گروه Schaeffler در بیانیه ای گفت: “Copilot صنعتی زیمنس کارایی تیم ما را افزایش می دهد، وظایف تکراری را کاهش می دهد و خلاقیت را باز می کند – یک همکاری هیجان انگیز با زیمنس و مایکروسافت.”

برنامه Siemens Teamcenter برای تیم های مایکروسافت، همکاری مجازی را با اتصال طراحی محصول و عملکردهای چرخه عمر تولید افزایش می دهد و شکاف بین کارگران خط مقدم و تیم های مهندسی را پر می کند. هدف این ادغام دسترسی بیشتر به داده ها برای کارگران کارخانه و خدمات صحرایی، تسهیل مشارکت آنها در فرآیندهای طراحی و تولید یکپارچه است.

زیمنس در نوامبر ۲۰۲۳ در نمایشگاه SPS در نورنبرگ، آلمان، اطلاعات بیشتری از Copilot صنعتی زیمنس را معرفی خواهد کرد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/siemens-teams-up-with-microsoft-on-cross-industry-ai-adoption/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *