Razer اولین بالشتک صندلی گیمینگ HD لمسی جهان را در CES 2024 آورده است.

CES 2024 اینجا است، و ما شاهد انواع تجهیزات و لوازم جانبی جدید بازی هستیم. یک اشاره قابل توجه این است پروژه ریزر استر، اولین بالشتک صندلی گیمینگ HD در جهان. بله، درست است، شما می توانید یک قدم به این احساس که در بازی هستید نزدیک تر شوید – به خصوص اگر آن را با یک هدست VR.

مفهوم Project Esther شامل ۱۶ محرک لمسی است و تأخیر بسیار کم دارد. شما می توانید جهت دهی لمسی، ادغام چند دستگاه و تجربیات چند محرک را کنترل کنید. همچنین دارای تبدیل خودکار صوتی به لمسی HD بود که امکان یک راه حل plug-and-play را فراهم می کرد. Razer ادعا می‌کند که این بالشتک با اکثر صندلی‌های بازی و اداری سازگار است، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به تنظیمات جدید ندارید.

بالشتک صندلی بازی ریزر Project Esther نتیجه سال‌ها توسعه لمسی است. این شرکت در سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد لمسی Razer HyperSense در هدفون جدید Nari Ultimate. آنها از پردازش سیگنال دیجیتال پیشرفته و محرک‌های سیم پیچ صوتی پهن باند برای تولید لمسی برای بازی رایانه شخصی استفاده کردند. گسترش آن به هدفون های ایکس باکس سال بعد.

CES 2019 سیستم لرزش با وضوح بالا Hypersense Razer را به ارمغان آورد که آن را در پایه های کیبورد، ماوس ها و صندلی برنامه ریزی کرد. در سال ۲۰۲۲، Razer یک گام بزرگ دیگر برداشت، شرکت Interhaptics، یک شرکت متخصص، همانطور که از نامش پیداست، خرید. توابع پروژه استر با استفاده از فناوری Interhaptics.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/razer-is-bringing-the-worlds-first-hd-haptics-gaming-chair-cushion-to-ces-2024-020027892.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/razer-is-bringing-the-worlds-first-hd-haptics-gaming-chair-cushion-to-ces-2024-020027892.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *