ساخت وگاس مجازی به افتخار CES

ساخت وگاس مجازی به افتخار CES

در ۱۰ ژانویه به رهبران سانفرانسیسکو بپیوندید تا یک شب منحصر به فرد شبکه، بینش و گفتگو داشته باشید. درخواست دعوت اینجا.


با نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) که این هفته برگزار می‌شود، می‌خواستم بررسی کنم که چقدر برای یک توسعه‌دهنده آسان است که یک دوقلوی دیجیتالی از لاس وگاس ایجاد کند که با دانلود سریع از هر رایانه‌ای قابل دسترسی باشد.

من هیاهوهای زیادی در مورد ابزارهای بدون کد جدید شنیده ام که به هر کسی اجازه می دهد تا به سرعت تجربیات مجازی ایجاد کند، اما شک داشتم که این کار را طراحان خلاق به سرعت انجام دهند مهارت های برنامه نویسی.

برای آزمایش اینکه آیا من به چالش کشیدم که واقعیت با تبلیغات مطابقت دارد جهان آگورا مدیر عامل Ethan Berg برای ایجاد یک دوقلو دیجیتال از لاس وگاس در ۲۰ دقیقه یا کمتر بدون نوشتن هیچ کدی. به طور خاص، از او خواستم تا یک تجربه همه جانبه بسازد که مرا در هتلم (اقصر) قرار دهد و مسیر مجازی را به من بدهد که بتوانم از هتل تا مرکز همایش دنبال کنم. و در طول مسیر، از او خواستم چند عنصر مجازی را که مکان‌های قابل توجهی را که ممکن است به آن‌ها علاقه مند باشم، نشان دهد.

برگ این چالش را پذیرفت و ابراز اطمینان کرد که می تواند این دوقلو دیجیتال را در کمتر از ۲۰ دقیقه ایجاد کند. او حتی پیشنهاد ضبط ویدئویی از فرآیند ایجاد را برای نشان دادن نحوه انجام آن توسط یک غیر کدنویس داد.

رویداد VB

تور تاثیر هوش مصنوعی

رسیدن به یک طرح مدیریتی هوش مصنوعی – برای رویداد ۱۰ ژانویه دعوت نامه درخواست کنید.

بیشتر بدانید

از ایتان در مورد سوابقش پرسیدم، و او به من اطمینان داد که هرگز در رشته کدنویسی تحصیل نکرده است و یک مسیر شغلی غیر فنی را دنبال کرده است که کاملاً روی جنبه تجاری واقعیت مجازی (VR) متمرکز شده است. و با این حال، تنها پس از ۱۰ دقیقه، او این تجربه همهجانبه را ایجاد کرد و عکس فوری زیر را برای من ارسال کرد.

دوقلوی دیجیتال لاس وگاس به افتخار CES 2024 در Agora World ساخته شده است.

Agora World یک پلت فرم توسعه دنیای مجازی بدون کد است که به آژانس های خلاق اجازه می دهد تا به سرعت تجربیات همه جانبه را طراحی کرده و آنها را برای مارک های بزرگ به صورت آنلاین قرار دهند. برگ این شرکت را در سال ۲۰۱۹ تأسیس کرد زیرا معتقد بود ایجاد آن بسیار دشوار است محتوای فراگیر مانند نمایشگاه های مجازی، نمایش محصولات و تجربیات آموزشی.

مانند بسیاری از افراد در این صنعت، برگ متقاعد شده است که در آینده ای نزدیک، اکثر وب سایت های درگیر در تجارت الکترونیک تجربیات سه بعدی را با محصولات و خدمات خود ارائه خواهند داد. این بدان معناست که ابزارهای خلاق باید برای هر کسی قابل استفاده و در دسترس باشد. علاوه بر آگورا ورلد، شرکت‌های دیگری که راه‌حل‌های بدون کد یا کم‌کد برای صنعت می‌سازند، عبارتند از MetaVRse، فضایی، آزمایشگاه های محاصره و Captic.io.

زمستان سرد طولانی VR به پایان رسید؟

به عنوان فردی که از سال ۱۹۹۱ شروع به توسعه تجربیات VR کرده است، باید اعتراف کنم که در طول سه دهه گذشته بارها فریب خورده ام و فکر می کنم تجارت آنلاین به زودی مجازی خواهد شد. در واقع، من ۲۶ سال پیش در CES بودم و وعده نمایشگاه‌های مجازی با محصولات دیجیتالی را ارائه می‌دادم که نمی‌توانستند به‌صورت آنلاین ببینند و بشنوند. اما لمس فیزیکی و احساس استفاده از لمسی کنید.

امروزه درک این موضوع برای مردم سخت است، اما واقعیت مجازی در اوایل و اواسط دهه ۱۹۹۰ یک فناوری داغ بود و صنعت بر این باور بود که گسترش گسترده تجارت مجازی دور از دسترس نیست.

بجای، VR وارد یک زمستان سرد طولانی شد در سال ۱۹۹۸ که ۱۵ سال به طول انجامید و بسیاری از استارت آپ های اولیه را از کسب و کار خارج کرد. به دلیل این سابقه، من در مورد پیش‌بینی میزان پذیرش برای برنامه‌های اصلی مانند خرید آنلاین محتاط بوده‌ام.

با این حال، من معتقدم که CES 2024 در نهایت زمان مناسبی برای صنعت است تا چشم‌انداز بزرگ تجارت همهجانبه را پیش ببرد. با آماده شدن اپل برای عرضه Vision Pro خود واقعیت مختلط هدست ماه آینده، و متا به شدت هدست جدید Quest 3 خود را فشار می‌دهد، من معتقدم که بالاخره امسال سالی خواهد بود که کاربران جریان اصلی، نه فقط گیمرها، شروع به مصرف محتوای فراگیر آنلاین در مقیاس خواهند کرد.

MetaVRse اولین مرکز خرید مجازی را می سازد

برای دریافت نظر دوم، با آلن اسمیتسون، یکی از بنیانگذاران MetaVRse و پاساژ. او به دلیل مهم دیگری اشاره کرد که چرا تجارت فراگیر در تجارت الکترونیک سنتی در سال ۲۰۲۴ جایگاه خود را پیدا می کند. همانطور که او بیان کرد: “شما دوستان خود را دعوت نمی کنید تا با شما در آمازون خرید کنند.”

با این حال، در دنیای مجازی، دوستان و خانواده می توانند با هم به خرید بروند – و از انجام این کار لذت ببرند. برای استفاده از پتانسیل گسترده خرید اجتماعی در محیط‌های مجازی، MetaVRse در حال حاضر برای ساخت بزرگترین مرکز خرید مجازی جهان (TheMall.io) استفاده می‌شود که هدف آن این است که مقصد برتر برندها و آژانس‌هایی باشد که می‌خواهند تجارب خرید مجازی را برای گروه‌های اجتماعی به کار گیرند. . .

من همچنین با دوستم آلوین گرایلین، معاون جهانی توسعه شرکت‌ها تماس گرفتم HTC، برای دیدگاه او او موافقت کرد که سال ۲۰۲۴ برای این صنعت بسیار مهم خواهد بود و گفت: “VR/AR یک کلمه چهار حرفی در چند سال گذشته بوده است. اکنون، محصولات نسل بعدی از فروشندگان بزرگی مانند اپل، سامسونگ، گوگل و به بازار آمده اند. اچ‌تی‌سی و ابزارهای هوش مصنوعی هزینه‌های تولید محتوای سه‌بعدی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند، سال ۲۰۲۴ سالی خواهد بود که محاسبات همه‌جانبه شاهد تجدید حیات گسترده در ذهن مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها باشد.»

افشای کامل: الوین و من به تازگی کتاب جدیدی نوشتیم، واقعیت بعدی ما، با یکدیگر. این یک نقشه راه برای آینده همهجانبه مبتنی بر هوش مصنوعی ما ارائه می دهد و به فرصت ها و خطرات پیش رو می پردازد.

تجارت فراگیر خطرات جدیدی را به همراه دارد

در موضوع ریسک، تجارت فراگیر خطرات جدیدی را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت که نیازمند حمایت های جدید از سوی سیاست گذاران است. این به این دلیل است که نمایشگاه های مجازی پر از جمعیت خواهد بود سخنگوهای مجازی خودکار که فروش، پشتیبانی و خدمات مشتری را از طریق تعاملات مکالمه واقع بینانه انجام می دهند.

در حالی که این امر باعث صرفه جویی در هزینه های نیروی کار قابل توجهی برای مشاغل می شود، این نمایندگان هوش مصنوعی دوستانه می توانند به راحتی با آنها طراحی شوند مهارت های متقاعد کننده فوق بشری. در واقع، این عوامل هوش مصنوعی در طول زمان می‌توانند بیاموزند که چه نوع استدلال‌هایی بر روی هر یک از ما به صورت جداگانه تأثیرگذارتر هستند.

با همه اینها، نمایشگاه های مجازی در حال آمدن هستند و با فروشندگان هوش مصنوعی پر خواهند شد. این بدان معناست که برندهای بزرگ باید به فکر افزودن محتوای همه جانبه به حضور آنلاین خود باشند. این امر نیاز روزافزون به ابزارهایی با کاربرد آسان را افزایش می دهد که به بازاریابان و دیگر خلاقان اجازه می دهد تا بدون استخدام تیم های برنامه نویس، تجربیات سه بعدی جذابی را ایجاد کنند.

به همین دلیل است که شرکت های فناوری مانند Agora World، MetaVRse و دیگران عجله دارند تا ایجاد محتوای وب سه بعدی را به همان سرعت و آسانی ایجاد کنند که محتوای دو بعدی سنتی با استفاده از ابزارهایی مانند Wix، WordPress یا Canva ایجاد می کند.

ایجاد سریع دوقلوهای دیجیتال در نهایت دست یافتنی است

این من را به چالش مجازی وگاس که در بالا عرض کردم برمی گرداند. برگ ویدئوی زیر را ارائه کرد تا نشان دهد چگونه یک دوقلو دیجیتالی از شهر گناه را تنها در ۱۰ دقیقه ایجاد کرد. یکی از دلایلی که چرا این بسیار سریع و آسان بود، سال گذشته است آگورا ورلد جایزه ای دریافت کرد از شرکت زمین فضایی سزیم امکان ایجاد سریع دوقلوهای دیجیتال با استفاده از پایگاه داده گسترده آنها از داده ها و محتوای سه بعدی جغرافیایی.

با تماشای ویدیوی زیر، متقاعد شدم که ایجاد سریع دوقلوهای دیجیتال در نهایت به وعده خود عمل می کند.

ایجاد وگاس مجازی در Agora World.

در حالی که ایجاد یک دوقلوی دیجیتالی از یک شهر چشمگیر است، برنامه های کاربردی بسیار جالب تری ظاهر می شوند زمانی که کسب و کارهای کوچک بتوانند به سرعت یک ماکت فراگیر از موقعیت مکانی خود برای پشتیبانی از خرید، آموزش یا خدمات مشتری ایجاد کنند.

تجارب افق رویداد یکی از شرکت هایی است که این نوع محتوا را تولید می کند. این شرکت اخیراً یک دوقلو دیجیتالی از شعبه محلی هیوندای در Corona، کالیفرنیا، با استفاده از داده‌های زمین فضایی سزیوم که از طریق Agora World به آن دسترسی دارد، برای بازسازی دنیای واقعی ساخته است. علاوه بر این، آنها در حال حاضر در حال ادغام هستند Convai برای ارائه نمایندگان خدمات مشتری هوش مصنوعی به عنوان آواتارهای مجازی که ۳۶۵ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس هستند.

کارلوس آسودو، مدیرعامل Event Horizon به من گفت: “ما مکان آنها را بازسازی کردیم تا مشتریان بتوانند وسایل نقلیه را مرور کنند یا با یک نماینده از راحتی خانه خود صحبت کنند.”

او، مانند بسیاری در این صنعت، بر این باور است که توسعه وب در مورد تغییر سریع به سمت محتوای همه جانبه است، زیرا تعامل را افزایش می دهد و خرید آنلاین را بسیار طبیعی تر از وب سایت های تخت امروزی می کند.

دوقلو دیجیتال نمایندگی هیوندای در Corona، کالیفرنیا.

با شروع سال ۲۰۲۴، من توصیه می کنم که متخصصان بازاریابی شروع به کشف قدرت ابزارهای بدون کد برای ایجاد دوقلوهای دیجیتال و نمایشگاه های مجازی کنند. من هم آن را توصیه می کنم سیاست گذاران شروع به آماده سازی می کنند برای موج بعدی تجارت آنلاین، که بسیار فراگیرتر، تعاملی تر و با هوش مصنوعی تر از وب سایت های تخت امروزی خواهد بود.

ممکن است چند سال بیشتر طول بکشد تا به حجم بحرانی برسیم، اما من معتقدم که خرید مجازی در سال ۲۰۲۴ شتاب واقعی خود را به دست خواهد آورد – و هرگز به گذشته نگاه نخواهد کرد.

لویی روزنبرگ از پیشگامان اولیه در زمینه هوش مصنوعی و واقعیت افزوده است. او شرکت Immersion و Unanimous AI را تأسیس کرد و اولین سیستم واقعیت ترکیبی را در آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی توسعه داد.

DataDecisionMakers

به انجمن VentureBeat خوش آمدید!

DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید درباره ایده‌های پیشرفته و اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.

حتی ممکن است در نظر بگیرید مشارکت در مقاله از خودت!

از DataDecisionMakers بیشتر بخوانید


منبع: https://venturebeat.com/virtual/building-a-virtual-vegas-in-honor-of-ces/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *