طبق گزارش‌ها، توییچ حدود ۵۰۰ کارمند خود را اواخر این هفته اخراج خواهد کرد

تنها یک روز پس از اینکه یونیتی اعلام کرد که ۱۸۰۰ کارمند خود را به عنوان بخشی از “بازنشانی شرکت” در حال اخراج خواهد کرد، گزارش شده است که سایت پخش زنده Twitch اکنون آماده است تا ۳۵ درصد از نیروی کار خود را – معادل حدود ۵۰۰ شغل – در اواخر امسال کاهش دهد. هفته

این را سسیلیا دآناستاسیو از بلومبرگ می‌گوید که به نقل از “افراد آشنا با این برنامه‌ها” گزارش ها این کاهش ممکن است در اوایل چهارشنبه این هفته اعلام شود.

در حالی که توییچ با نزدیک شدن به بلومبرگ از اظهار نظر در مورد این داستان خودداری کرد، این نشریه ادعا می کند که این کاهش مشاغل در بحبوحه ادامه مبارزات برای سایت پخش زنده رخ می دهد. به گفته منابع بلومبرگ، توییچ پس از گذشت ۹ سال همچنان بی‌سود باقی مانده است آمازون این شرکت را به مبلغ ۹۷۰ میلیون دلار خریداری کرد.

اگر گزارش‌های اخراج در توییچ درست باشد، آن‌ها به دنبال دو دور کاهش کار در شرکت در سال گذشته هستند. در ماه مارس، بیش از ۴۰۰ کارمند بیکار شدند به عنوان بخشی از اخراج‌های عمده در آمازون، و دور دیگری از کاهش‌ها – این بار با تمرکز بر تیم تجربه مشتری Twitch – انجام شد. در ماه اکتبر گزارش شده است.

علیرغم اینکه سال درخشانی برای انتشار بازی ها بود، سال ۲۰۲۳ به طور قابل توجهی با شکست مواجه شد اخراج گسترده تعداد زیادی از استودیوهاتخمین زده می شود که تعداد کل کارگران آسیب دیده حدود ۹۵۰۰ نفر باشد. خبر کاهش قابل توجه مشاغل در Unity و Twitch تنها چند هفته پس از ژانویه آغازی نگران کننده برای سال ۲۰۲۴ است.


منبع: https://www.eurogamer.net/twitch-reportedly-set-to-lay-off-around-500-employees-later-this-week

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *