سازنده روز قبل دوباره ظاهر می شود و دلیل شکست بازی را “کمپین نفرت” می داند

شاید فکر می‌کردید حماسه متأسفانه The Day Before در سال گذشته به پایان رسیده است، زمانی که توسعه‌دهنده Fntastic، در میان ادعاهای بازاریابی گمراه‌کننده و نقدهای بسیار منفی، بازی را از فروش منصرف کرد و بلافاصله درهای آن را تنها چهار روز پس از عرضه اولیه آن بسته بود. اما نه، این استودیو اکنون با بیانیه ای طولانی دوباره ظاهر شده است و همه چیز را به گردن یک “کمپین نفرت” سازماندهی شده توسط “بعضی وبلاگ نویسان” می اندازد.

کاملاً مشخص نیست که چرا صدای ناشناس پشت حساب رسانه اجتماعی Fntastic اکنون دوباره ظاهر شده و از استودیوی منحل شده دفاع کرده است، اما توییت تازه منتشر شده یک رد طولانی، ده پاراگراف به آنچه که آن را «اطلاعات نادرست زیاد… در اینترنت از منابع ظاهراً ناشناس» می‌خواند، ارائه می‌کند.

The Day Before – زمانی که بیشترین آرزوها در Steam وجود داشت – سرانجام دسامبر گذشته پس از تکرار (و) به دسترسی اولیه Steam راه اندازی شد گاهی عجیب) تاخیر و مکرر اتهامات این یک کلاهبرداری بود. بلافاصله با شکایت هایی روبرو شد که شباهت کمی به MMO زامبی جهان باز دارد که در تریلر رونمایی خیره کننده آن در سال ۲۰۲۱ وعده داده شده بود، و به زودی با بررسی های استیم. به شدت منفیو فقط چهار روز بعد Fantastic ناگهان اعلام کرد که در حال خاموش شدن استگفت که از نظر مالی شکست خورده است.

Newscast: آیا Developer Direct مایکروسافت سال بهتری را برای Xbox به نمایش گذاشت؟در یوتیوب تماشا کنید

بازپرداخت دنبال کرد و سرورهای The Day Before در اوایل این هفته، در ۲۲ ژانویه، رسماً برای همیشه آفلاین شدند – اما Fntastic به وضوح آماده نیست داستان را در آنجا پایان دهد. پست تازه منتشر شده آن در رسانه‌های اجتماعی با هدف فریب دادن بازیکنان (“ما به مدت ۵ سال روی بازی سخت و صادقانه کار کردیم”)، فریب دادن آن و سرمایه‌گذاران (“ما هنوز رابطه خوبی با ناشر خود داریم”) را هدف قرار داده است. گزارش‌های انتقادی از کارمندان سابق ادعا شده (“نرخ ریزش پایین ما و این واقعیت که نیمی از کسانی که ترک کردند به شرکت بازگشتند نشان دهنده محیط کاری مثبت ما است”) و حتی تلاش می‌شود ادعا کند که آنها اختلافی بین تریلرهای The Day Before و انتشار محصول نهایی

می نویسد: “ما همه چیزهایی را که در تریلرها نشان داده شده است، از بهبودهای خانگی و دنیای دقیق گرفته تا وسایل نقلیه آفرود اجرا کردیم. ما فقط چند ویژگی جزئی مانند پارکور را به دلیل اشکالات غیرفعال کردیم، اما قصد داشتیم آنها را در نسخه کامل قرار دهیم. “. همچنین اصرار دارد که “سوگیری منفی القا شده توسط برخی وبلاگ نویسان پول درآوردن از نفرت بر برداشت های بازی تاثیر گذاشته است” و اینکه این بود و نه کیفیت انتشار The Day Before که منجر به تعطیلی استودیو شد.

“آزمایشی را به خاطر می آورید که از شما خواسته شد اشیای صورتی را در یک اتاق بشمارید و سپس اشیای آبی را به خاطر بیاورید؟”، “شما چیزی را به خاطر نمی آورید. همه چیز در مورد تمرکز است.”

در ادامه بیانیه آمده است: «به هر حال، پس از بسته شدن فروش، بسیاری از افراد برای ما نوشتند که وبلاگ نویسان آنها را فریب داده اند و آنها از بازی خوششان آمده و درخواست دسترسی کرده اند. ما همچنین شنیدیم که طومارهایی برای ادامه توسعه ایجاد شده است. در بازار، قیمت بازی از ۲۰۰ دلار فراتر رفت و برخی حتی شروع به ساخت مودهای خود کردند.

شاید مهم‌تر از همه، با وجود بسته شدن آشکار Fntastic در دسامبر، به نظر می‌رسد که توسعه‌دهنده هنوز کار را تمام نکرده است. در پایان بیانیه این بیانیه آمده است: «ما از همه فرستنده‌های ایمیلی که حمایت خود را اعلام کردند و درخواست کردند تسلیم نشوند و به کار خود ادامه دهند، سپاسگزاریم. “ما شما را تشویق می کنیم که در شبکه های اجتماعی ما مشترک شوید تا بدانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/the-day-before-developer-resurfaces-to-blame-games-failure-on-hate-campaign?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *