پیکسل ۹ باعث ترشح بزاق می شود

دیروز دنیای اندروید بود با رندرهای اولیه درمان می شود از پیکسل ۹ پرو. همه در مورد آنها نظر داشتند، چه مثبت و چه منفی، اما اکنون ما در حال دریافت اولین نگاه ما به کوچکتر هستیم. پیکسل ۹ دستگاه

این گوشی تقریباً با آنچه از رندرهای پیکسل ۹ پرو دیدیم مطابقت دارد، حتی وقتی صحبت از تعداد دوربین‌های پشت گوشی به میان می‌آید. درست است، اگر این رندرها دقیق باشند، گوگل در حال توسعه یک دستگاه پیکسل کوچکتر با سه دوربین عقب است. این اولین مورد است و معمولاً یکی از تمایزهای بین مدل های Pro و غیر Pro است. طبق گزارشی که همراه با رندرها بود، این یک لنز تله فوتو جدید خواهد بود.

پیکسل ۹ باعث ترشح بزاق می شود

از نظر اندازه، صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی و تخت گزارش شده است. برداشت های اولیه طراحی را به آیفون اپل تشبیه می کند، اما فراتر از جنبه مسطح، محفظه بزرگ دوربین در قسمت پشتی بسیار گوگل پیکسل است. ابعاد گزارش شده ۱۵۲٫۸ x 71.9 x 8.5 mm (12.0 mm با احتساب برآمدگی دوربین) ذکر شده است.

یکی از مواردی که در پیکسل ۹ کوچکتر که در اوایل این هفته در پیکسل ۹ پرو دیدیم، مشاهده شد، سنسور دما در قسمت پشتی زیر فلاش است. به نظر می رسد که ممکن است در مدل کوچکتر پیکسل ۹ نیز وجود داشته باشد، حتی اگر هنوز نمی دانیم که آیا مردم حتی از آن استفاده می کنند?

نظر شما. ما می خواهیم آن را در زیر بشنویم.

// ۹۱ موبایل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/24/heres-the-google-pixel-9/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *