ساز ماشین عجیب و غریب مرسدس و Will.am معنای جدیدی به ترافیک می دهد

ساز ماشین عجیب و غریب مرسدس و Will.am معنای جدیدی به ترافیک می دهد

با این حال، این سیستم اساساً یک پس‌زمینه الکتریکی به تجربه رانندگی اضافه می‌کند و جایگزین صداهای غایب یک موتور احتراق داخلی می‌شود. در مقابل MBUX Sound Drive بسیار عمیق‌تر می‌شود – با صدایی که ایجاد می‌کند به جای زمزمه کردن در پس‌زمینه، برجسته‌تر می‌شود.

با جمع‌آوری داده‌های دینامیک رانندگی از حسگرهای مختلف خودرو، و تغذیه آن‌ها به نرم‌افزار موسیقی در حال اجرا بر روی پلت‌فرم سرگرمی اطلاعاتی MBUX، می‌توان یک آهنگ منحصر به فرد ایجاد کرد. عواملی مانند شتاب، ترمز، فرمان و بازیابی الکتریکی در خودروهای برقی مرسدس همگی در نظر گرفته خواهند شد. این عملکردهای وسیله نقلیه سپس به “عبارات موسیقی” تبدیل می شوند، که راننده می تواند هنگام رفت و آمد با آنها “ترکیب” کند.

آنچه در اینجا برجسته می شود این است که مرسدس این فناوری را فقط به عنوان یک نسخه نمایشی عجیب و غریب به نمایشگاه CES 2024 نمی آورد. دور از آن: قصد دارد تا MBUX Sound Drive را در اواسط سال ۲۰۲۴ برای دارندگان خودروهای مرسدس بنز یا مرسدس-AMG که از سیستم نسل دوم MBUX استفاده می کنند، در سراسر جهان عرضه کند.

فراتر از آن، مرسدس می گوید که برنامه ایجاد یک “پلتفرم موسیقی باز” بر اساس صدای تولید شده با MBUX Sound Drive است. این خودروساز پیشنهاد می‌کند که منجر به آهنگ‌های جدیدی در ژانرهای مختلف می‌شود که در قالب صوتی همهجانبه جدید ایجاد شده از نرم‌افزار استودیو MBUX Sound Drive منتشر می‌شوند.


منبع: https://www.slashgear.com/1487342/mercedes-will-i-am-new-car-instrument-traffic-jam/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *