ریزر صندلی بازی Iskur خود را با سیستم کمری ۶ بعدی برای CES 2024 به روز کرد.

لوازم جانبی جدید Razer در CES 2024 به همان اندازه که انتظار دارید تجملاتی هستند. در کنوانسیون امسال، این شرکت به دنبال اولین صندلی بازی خود، یک داک ۱۱ پورت USB-C، یک بالشتک بازی با لمسی HD و یک نوار نوری نصب شده روی مانیتور با نورپردازی Chroma RGB است.

صندلی بازی Razer Iskur V2

صندلی بازی Razer Iskur V2 جانشین آن است نسخه اصلی ۲۰۲۰. ویژگی برجسته مدل جدید «سیستم پشتیبانی ۶ بعدی کمری قابل تنظیم و تطبیقی» آن است. تکیه گاه کمری که به عنوان تنها در نوع خود توصیف می شود، دارای مکانیزم فنری برای تنظیم وزن و وضعیت بدن، در کنار کنترل های دستی برای برآمدگی و ارتفاع ناحیه کمر است.

عکس بازاریابی محصول که کف دست شخصی را نشان می‌دهد که روی صندلی زیبا با طرحی خاکستری فشار می‌دهد.  نمای نزدیک از صندلی صندلی.
ریزر

Razer می گوید که در طراحی Iskur V2 بازخوردی از متخصصان ارگونومی و جوامع esport جمع آوری کرده است. این صندلی می تواند تا ۱۵۲ درجه بخوابد و به شما امکان می دهد شیب آن را کنترل کنید. این شامل بالشتک های فوم با چگالی بالا است و از چرم مصنوعی درجه EPU ساخته شده است. این شرکت آن را به عنوان ارائه “سفارشی سازی گسترده در ارتفاع، موقعیت و زاویه” توصیف می کند و دارای یک بالشتک سر فوم حافظه است.

Iskur V2 650 دلار قیمت دارد و امروز می توانید آن را از وب سایت Razer سفارش دهید.

داک USB C Razer

عکس بازاریابی محصول از Razer USB C Dock.  توپی با یک لپ تاپ بازی در پشت آن روی یک میز قرار دارد.  دارای چندین درگاه باز و کارت SD در نیمه راه است.  روی یک میز آبی تیره با سایه های نمایشی قرار دارد.
ریزر

Razer همچنین دارای یک داک ۱۱ پورت جدید است که با رایانه های شخصی ویندوز، مک ها، آیپدها و کروم بوک ها سازگار است. در جلوی درگاه، Razer USB C Dock دارای چهار USB-A، دو USB-C، یک اترنت گیگابیتی، HDMI، یک جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و اسلات‌هایی برای UHS-I SD و microSD است.

پورت HDMI داک می تواند تا ۴K در ۶۰ هرتز خروجی دهد و جک صوتی آن از صدای فراگیر ۷٫۱ پشتیبانی می کند. این لوازم جانبی از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و درگاه های USB آن از شارژ لپ تاپ ۸۵ واتی پشتیبانی می کنند.

Razer USB C Dock 120 دلار قیمت دارد و امروز از Razer در دسترس است.

کوسن پروژه استر

به دنبال آن خرید ۲۰۲۲ از Interhaptics، Razer پروژه Esther را به نمایش می‌گذارد، «اولین بالشتک بازی لمسی HD در جهان»، که به نظر می‌رسد می‌توانست از یک Mad Lib با تم CES ساخته شده باشد. این بالشتک به عنوان یک محصول تجاری معرفی نشده است (حداقل هنوز)، اما برای به رخ کشیدن Razer Sensa هاپتیک طراحی شده است.

شبیه به اندازه و شکل ماساژرهای صندلی مستقل ، تشک صندلی استر در امتداد جایی که در پشت آن نشسته اید ، امتداد دارد. توسعه دهندگان می توانند «جهت، تجربیات چند محرک و ادغام چند دستگاه بین پلتفرم ها و تجهیزات جانبی مختلف» Sensa را کنترل کنند. این فناوری پلاگین و پخش است و به طور خودکار صدا را به HD Haptics تبدیل می کند.

این صندلی به لطف ۱۶ محرک داخلی “پهنای باند و با کیفیت بالا” را ارائه می دهد. دارای تسمه های قابل تنظیم است و Razer می گوید با بیشتر صندلی های بازی و اداری سازگار است. (اگر تا به حال وارد بازار شود، شاید بتواند به افراد وسواس سرگرمی کمک کند تا پول خود را برای صندلی های بازی صرفه جویی کنند.) از اتصالات با تأخیر کم پشتیبانی می کند تا اطمینان حاصل شود که صدای آن بدون تأخیر با محتوای بازی یا رسانه شما همگام می شود.

نوار نور مانیتور اتر

تصویر بازاریابی محصول از نوار نور مانیتور Razer's Aether.  نوار کشیده که از یک زاویه مشاهده می شود، نور RGB را در بالا، پشت و پایین ساطع می کند.
ریزر

Razer عاشق روشنایی RGB است و این شرکت نوار جدیدی برای اثبات آن دارد. نوار نور مانیتور Aether Monitor یک لوازم جانبی قابل نصب با LED های جلو و عقب است.

نوار نور دارای شاخص رندر رنگی (CRI ، رتبه بندی دقت رنگ) ۹۵ است و می تواند یک منطقه ۶۰ سانتی متر x 30cm (حدود ۲ ۱ ۱ فوت) را روشن کند. روشنایی Chroma RGB آن بیش از ۱۶٫۸ میلیون رنگ و “تعداد بیشماری از اثرات روشنایی” را پشتیبانی می کند.

این نوار همچنین شامل کنترل های لمسی خازنی است. روشنایی ، دمای رنگ و اثرات کروما همه قابل استفاده کاربر هستند. این برنامه از استاندارد Matter Smart Home پشتیبانی می کند ، و کاربران می توانند تنظیمات آن را از طریق برنامه Razer Gamer Room تنظیم کنند.

نوار نور مانیتور Aether Monitor در ماه مارس با قیمت ۱۳۰ دلار در دسترس خواهد بود.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/razer-updates-its-iskur-gaming-chair-with-a-6d-lumbar-system-for-ces-2024-020026353.html?src ظاهر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/razer-updates-its-iskur-gaming-chair-with-a-6d-lumbar-system-for-ces-2024-020026353.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *