ساعت اصلی پیکسل در ماه مارس ۴ ویژگی تناسب اندام بزرگ دریافت می کند

مارس Pixel Feature Drop فراتر از گوشی‌های گوگل را شامل می‌شود و به طور خاص، Pixel Watch اصلی را هدف قرار می‌دهد. گوگل ۴ ویژگی بزرگ تناسب اندام را به نسخه اصلی اضافه می کند که اولین بار در Pixel Watch 2 معرفی شد.

۴ ویژگی جدیدی که به Pixel Watch اصلی ارائه می شود عبارتند از آموزش سرعت، آموزش ناحیه قلب، حالت تمرین خودکارو انتشار از اپلیکیشن Fitbit Relax. باز هم، همه اینها در Pixel Watch 2 بودند، بنابراین این یک بروزرسانی به جای یک پلتفرم بزرگ برای ساعت‌های Google است. با این حال، ما دوست داریم نسخه اصلی را ببینیم، به خصوص به اندازه سخت افزار آن قدیمی.

ساعت اصلی پیکسل در ماه مارس ۴ ویژگی تناسب اندام بزرگ دریافت می کند

آموزش سرعت Pixel Watch: Google آموزش سرعت را به‌عنوان تنظیم سرعت هدف در حین ورزش برای دانستن اینکه چه زمانی در محدوده هدف خود قرار دارید، به لطف GPS و حسگرهای حرکتی بهینه‌سازی شده برای قدرت توضیح می‌دهد. هنگامی که از هدف خارج می شوید باید اعلان هایی را روی صفحه ساعت خود مشاهده کنید که همه آنها به شما کمک می کنند به آن اهداف آموزشی برسید.

آموزش Pixel Watch Heart Zone: این تمرین ناحیه قلب شبیه تمرینات سرعتی است، فقط اکنون می توانید ببینید که در کدام مناطق ضربان قلب در حین ورزش وقت می گذرانید. مانند تمرین سرعت، می‌توانید اعلان‌هایی را تنظیم کنید تا به شما کمک کند در مناطق خاصی بمانید. و این نکته شخصی من است – آموزش منطقه ۲ را همیشه لعنتی انجام دهید.

حالت تمرین خودکار Pixel Watch: نسل اول Pixel Watch اکنون ردیابی خودکار تمرین را نیز انجام می‌دهد، بنابراین اگر فراموش کردید تمرینی را شروع یا متوقف کنید، باید بتواند آن را بردارید و برای شما ضبط کند. این کار را برای دویدن، پیاده روی، بیضوی، چرخش، دوچرخه در فضای باز، تردمیل و پارویی انجام می دهد.

برنامه Relax در Pixel Watch: و در نهایت، ما یک برنامه جدید Fitbit Relax داریم که Google امیدوار است شما را در تمرینات تنفسی راهنمایی کند تا به شما در مدیریت بهتر لحظات آرامش و تمرکز در روز کمک کند. این احتمال وجود دارد که در نقطه ای از ساعت اصلی خود این پاپ آپ را مشاهده کرده باشید، اما احتمالاً کار نکرده است. اکنون باید.

و این برای کاهش ویژگی های ماه مارس برای ساعت های پیکسل است. می دانم که دارندگان پیکسل واچ ۲ در این مورد ناامید خواهند شد و این منصفانه است. این واقعاً فقط یک ماه عشق به نسخه اصلی بود.

برای بررسی به‌روزرسانی‌های سیستم در هر مدل Pixel Watch، این ترفند قدیمی هنوز باید کار کند. برای به‌روزرسانی‌های برنامه، می‌خواهید در ساعت به فروشگاه Google Play بروید.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/04/pixel-watch-march-feature-drop-filled-with-new-fitness-features-for-original/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *