ساعت هوشمند مورد علاقه من برای بازگشت در سال ۲۰۲۴ آماده است

در سال ۲۰۲۲، سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو را به ما داد، دستگاه پرچمدار خود با سیستم عامل Wear OS که برادر بزرگتر و بافر گلکسی واچ ۵ بود. سال گذشته، این گوشی گلکسی واچ ۶ کلاسیک که به عنوان پرچمدار عمل کرد، با بازگشت سامسونگ به ریشه های چرخشی خود و ارائه یک ساعت هوشمند درخشان. به گفته افشاگران، برای سال ۲۰۲۴، مشتریان گزینه های زیادی از سامسونگ خواهند داشت.

به گفته افشاگر سامسونگ @kro_roe، سامسونگ سه نوع از Galaxy Watch 7 خواهد داشت. ما Galaxy Watch 7 پایه، Galaxy Watch 7 Classic و Galaxy Watch 7 Pro را خواهیم داشت. هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه سامسونگ چگونه قصد دارد این مدل‌ها را متمایز کند وجود ندارد، اما ما می‌خواهیم در این مورد حرکت کنیم.

ساعت هوشمند مورد علاقه من برای بازگشت در سال ۲۰۲۴ آماده است

از آنچه قبلاً در گزارش قبلی یاد گرفتیم، سامسونگ ممکن است باشد استفاده از نمایشگرهای مستطیلی در سری گلکسی واچ ۷٫ این امکان وجود دارد که مثلاً فقط گلکسی واچ ۷ پرو نمایشگر مربعی داشته باشد، در حالی که واچ ۷ و واچ ۷ کلاسیک صفحه نمایش دایره ای سنتی را ارائه می دهند؟ حتی اگر همه آنها مستطیل شکل باشند، کلاسیک می‌تواند ظاهری ظریف‌تر داشته باشد، در حالی که Pro برای ردیابی تناسب اندام مناسب‌تر است؟

راه‌های زیادی وجود دارد که سامسونگ می‌تواند برای بازاریابی هر ساعت انتخاب کند، اما ما از کمی سردرگمی از سوی مصرف‌کننده می‌ترسیم. داشتن دو ساعت منطقی است، اما وقتی مدل سوم را اضافه کنید، ممکن است اوضاع کمی به هم بریزد. خواهیم دید که سامسونگ قصد دارد چه کاری انجام دهد.

من یکی از طرفداران اصلی گلکسی واچ ۵ پرو بودم. این دیوانه‌کننده‌ترین عمر باتری را در بین ساعت‌های Wear OS که من استفاده کرده‌ام داشت. من امسال به دنبال یک مدل پرو بالقوه جانشین خواهم بود.

// @kro_roe (ایکس) SamMobile


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/15/report-samsung-readying-galaxy-watch-7-watch-7-classic-and-watch-7-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *