PSA: آخرین به‌روزرسانی برنامه رایانه شخصی Xbox Minecraft را دانلود نکنید وگرنه ممکن است دنیای خود را از دست بدهید

توسعه‌دهنده Mojang به هر کسی که Minecraft را از طریق برنامه Xbox روی رایانه شخصی بازی می‌کند هشدار داده است که آخرین به‌روزرسانی آن را دانلود نکنند زیرا می‌تواند باعث ناپدید شدن دنیای آنها شود.

این هشدار از طریق Mojang می آید حساب رسانه اجتماعی وضعیت رسمی سرویس Minecraft، که می نویسد، “Minecraft را از طریق برنامه Xbox در رایانه شخصی به روز نکنید. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است دنیاهای شما از بین برود.” Mojang در عوض به بازیکنان توصیه می‌کند قبل از نصب به‌روزرسانی جدید، ابتدا ابزار تعمیر خدمات بازی برای رایانه شخصی را که از طریق برنامه رایانه شخصی قابل دسترسی است، اجرا کنند.

ماین کرافت صفحه مسائل شناخته شده انتشار بازی توضیحات را کمی فراتر می‌برد و می‌گوید که استفاده از ابزار تعمیر، سرویس‌های بازی مایکروسافت را به نسخه ۱۹٫۸۷٫۱۳۰۰۱٫۰ به‌روزرسانی می‌کند، که از خطای به‌روزرسانی جلوگیری می‌کند و احتمالاً از همه هجوم جهانی ناشی از آن جلوگیری می‌کند.


PSA: آخرین به‌روزرسانی برنامه رایانه شخصی Xbox Minecraft را دانلود نکنید وگرنه ممکن است دنیای خود را از دست بدهیدMinecraft x Marketplace Pass


تریلر Minecraft x Marketplace Pass.

برای اجرای ابزار تعمیر، بازیکنان باید برنامه Xbox را روی رایانه شخصی راه اندازی کنند، روی عکس نمایه خود کلیک کنند، گزینه Support را انتخاب کنند و سپس بر روی گزینه Gaming Services Repair Tool کلیک کنند. با انجام این کار، به سادگی می‌توانید Start Troubleshooting را بزنید و به ابزار اجازه دهید کار خود را انجام دهد.

طبق به‌روزرسانی این هفته Minecraft Bedrock یادداشت های انتشار موجنگسلامت Wolves را دو چندان می کند تا با نسخه جاوا برابری کند، و تعدادی ویژگی آزمایشی را از به روز رسانی بزرگ ۱٫۲۱ تابستان امسال معرفی می کند، از جمله Bogged (نوعی اسکلت جدید که تیرهای سمی پرتاب می کند)، Wind Charge و بلوک Vault. گنج و غارت قفل شده را نگه می دارد.

علاوه بر این، Mojang اعلام کرده است سرویس اشتراک ماهانه جدید برای Minecraftامکان دسترسی اعضا به “بیش از ۱۵۰ بسته محتوای مختلف” از بازار درون بازی.


منبع: https://www.eurogamer.net/psa-dont-download-minecrafts-latest-xbox-pc-app-update-or-you-could-lose-your-worlds?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *