سامسونگ احتمالاً شارژدهی گلکسی S25‌ را با هوش مصنوعی بهبود می‌بخشد

سامسونگ ظاهراً قصد دارد با فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی& شارژدهی گلکسی S25 را بهبود ببخشد. هنوز اطلاعات بسیار کمی در مورد سری گلکسی S25 منتشر شده است، اما معمولاً خبرهای غیررسمی زیادی در مورد پرچمداران سامسونگ منتشر می‌شود.

براساس اطلاعات فاش‌شده از طریق منابع آگاه بازار، ظاهراً گلکسی S25 با بهره‌مندی از تراشه جدید اگزینوس می‌تواند از ویژگی‌های پیشرفته‌تر مبتنی بر هوش مصنوعی بهره ببرد. گفته می‌شود این پرچمدار سامسونگ احتمالاً با ۱۰ درصد بهبود شارژدهی باتری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سامسونگ احتمالاً شارژدهی گلکسی S25‌ را با هوش مصنوعی بهبود می‌بخشد

گلکسی S25 احتمالاً به‌لطف هوش مصنوعی با ۱۰ درصد بهبود عمر باتری از راه می‌رسد

به‌گفته منابغ غیررسمی و آگاه بازار، ظاهراً سامسونگ از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود عمر باتری سری گلکسی S25 استفاده خواهد کرد. این شرکت ممکن است ظرفیت باتری فیزیکی را افزایش ندهد، اما راه‌حل‌های هوشمندانه‌تری مبتنی بر هوش مصنوعی را به‌کار گیرد که می‌تواند منجر به بهبود شارژدهی باتری دستگاه شود.

ایده استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش شارژدهی باتری قبلاً مورد بررسی قرار گرفته است و موضوع جدیدی نیست. همانطور که ممکن است بدانید، AI Power Saving سامسونگ سال‌ها وجود داشته است. این شرکت قبل از ظهور Galaxy AI، با استفاده از الگوهای استفاده کاربر و بهینه‌سازی برنامه‌های پس‌زمینه، عمر باتری را بهبود می‌بخشید.

بااین‌حال، طبق گفته یکی از منابع آگاه بازار، سیستم ذخیره‌سازی شارژ باتری گلکسی S25 با هوش مصنوعی و مبتنی بر مفاهیم جدید خواهد بود. این افزایش شارژدهی با محدودکردن عملکرد CPU و GPU یا بهینه‌سازی وظایف پس‌زمینه، صورت نمی‌گیرد. انجام چنین کاری کمی غیرواقعی به‌نظر می‌رسد، اما ممکن است راهکاری وجود داشته باشد که سامسونگ آن را دنبال می‌کند. در نهایت باید دید این خبر تا چه اندازه صحت دارد. در واقع تصور اینکه بتوان بدون کنترل هوشمندانه عملکرد یا مدیریت وظایف پس‌زمینه، مصرف باتری را بهینه کرد، دشوار است.

در هر صورت، این شایعه ادعا می‌کند که سیستم جدید صرفه‌جویی در مصرف باتری با هوش مصنوعی به گلکسی S25‌ اولترا اجازه می‌دهد تا تقریباً بتواند شارژدهی ۵ تا ۱۰ درصد بیشتر را ارائه کند.


منبع: https://digiato.com/mobile/galaxy-s25-ai-battery-improvements

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *