سامسونگ از CMS ساینیج دیجیتال جدید رونمایی می‌کند — VXT به بخشی حیاتی از مناقصه آن برای افزایش بیشتر ۲۹۲ اینچی خود تبدیل می‌شود. "دیوار" نمایشگرهای با فرمت بزرگ

سامسونگ از خود رونمایی کرد تبدیل تجربه بصری (VXT) پلتفرم، یک راه حل مدیریت محتوای بومی ابری (CMS) که ترکیبی از ایجاد محتوا و مدیریت علائم راه دور است. این پلت فرم برای ساده سازی ایجاد و مدیریت نمایشگرهای دیجیتال برای مشاغل طراحی شده است.

VXT نسخه پیشرفته MagicINFO سامسونگ است CMS نرم افزار، ارائه یک راه حل بومی ابری برای ایجاد و مدیریت یکپارچه محتوا برای همه نمایشگرهای B2B، از جمله LCD، تابلوهای LED، و نمایشگرهای ۲۹۲ اینچی با فرمت بزرگ آن، دیوار.

این پلتفرم استقرار و به‌روزرسانی نرم‌افزار را مستقیماً از طریق درگاه ابری امکان‌پذیر می‌کند و نیاز به به‌روزرسانی دستی را از بین می‌برد. ثبت دستگاه با یک کد جفت شدن ۶ رقمی ساده برای راه اندازی سریع و ایمن کارآمد می شود.

سه ماژول CMS

الکس لی، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری در سامسونگ الکترونیکس می گوید: « مهاجرت ابرها روندی غیرقابل توقف است. “VXT گامی نوآورانه به سوی این مهاجرت است، زیرا تابلوهای با تکنولوژی بالا را بدون توجه به جایی که مشتریان ما هستند، آسان‌تر در دسترس قرار می‌دهد. “

VXT یک راه حل جامع توسعه یافته توسط سامسونگ است که به کاربران اجازه می دهد محتوا تولید کنند و صفحه نمایش را در یک برنامه مدیریت کنند. این شامل سه ماژول CMS است: VXT CMS، VXT Canvas و VXT Players، که هر کدام برای ساده سازی ایجاد محتوا و مدیریت صفحه طراحی شده اند.

VXT همچنین راه‌حل‌های تکرارپذیر از پیش یکپارچه (PIRS) مانند VXT Art، Link My POS، و Engine Real Estate و Automotive را ارائه می‌دهد که با مشارکت شرکت‌های مختلف توسعه یافته‌اند. این راه حل ها دسترسی به طیف متنوعی از محتوا را برای موارد استفاده مختلف بدون نیاز به سفارشی سازی یا توسعه اضافی فراهم می کند.

این پلتفرم با دستگاه های دسکتاپ و موبایل سازگار است و به کاربران امکان می دهد محتوای خود را در هر زمان و مکان مدیریت کنند. این طراحی شده است تا از طریق معماری مدولار پیشرفته، یک ویژگی هشدار زودهنگام و یک ابزار مدیریت انرژی، زمان خرابی در عملیات ساینیج دیجیتال را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

سامسونگ یک رویداد جهانی برای راه اندازی VXT در ۳۱ ژانویه در سیستم مجتمع اروپا (ISE) 2024 در بارسلون میزبانی خواهد کرد. VXT از طریق طرح‌های اشتراک مختلف در دسترس خواهد بود و امکان خرید آفلاین از طریق کانال‌های فروش B2B موجود در سراسر جهان وجود خواهد داشت.

تبدیل تجربه بصری (VXT)

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/samsung-unveils-new-digital-signage-cms-vxt-set-to-become-a-vital-part-of-its-bid-to-push-more-of-its-292-inch-the-wall-large-format-displays

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *