سامسونگ اولین پروژکتور بی سیم ۸K جهان را معرفی کرد

سامسونگ اولین پروژکتور بی سیم ۸K جهان را معرفی کرد

اعلامیه های تلویزیون سامسونگ برای CES 2024 تا کنون تعهد این شرکت به فناوری نمایشگر ۸K را برجسته کرده‌اند – تعهدی که به پروژکتورها نیز گسترش می‌یابد.

کوارتت از پروژکتورهای پرتاب فوق العاده کوتاه سامسونگ در CES اولین مدل ۸K خود را معرفی می کند. پروژکتور جدید ۸K با یک مدل قابل حمل همراه با نسخه های به روز شده The Premiere LSP7T و پریمیر LSP9Tکه دومی بهترین گزینه برای صدا در کشور ما است بهترین پروژکتورهای ۴K راهنما.

همانند پروژکتورهای قبلی سامسونگ، مدل های جدید همگی دارای Smart Hub داخلی این شرکت برای پخش جریانی خواهند بود. یکی از ویژگی‌های جدیدی که با سری ۲۰۲۴ ارائه می‌شود، Samsung Gaming Hub است که دسترسی مبتنی بر ابر به هزاران عنوان بازی از سرویس‌هایی مانند Xbox، Nvidia GeForce Now و Utomik را ارائه می‌دهد. هنگامی که پروژکشن خاموش است، مدل‌های جدید می‌توانند به عنوان بلندگوهای هوشمند برای پخش موسیقی مورد استفاده قرار گیرند و با Lightwarp، یک فناوری نقشه‌برداری پروجکشن ارائه می‌شوند که به شما امکان می‌دهد هر شی در یک اتاق را به یک صفحه نمایش لمسی تعاملی تبدیل کنید.

پریمیر ۸K

پروژکتور پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ The Premiere 8K است. این مدل از One Connect Box بی سیم با پشتیبانی از Wi-Fi 7 استفاده می کند تا به صورت بی سیم تا ۸K ویدیو را در محدوده ۱۰ متری به پروژکتور منتقل کند. اندازه تصویر در فاصله ۱۲ اینچی از دیوار یا صفحه نمایش تا ۱۵۰ اینچ می رسد و روشنایی پروژکتور لیزری سه گانه DLP در ۴۰۰۰ لومن مشخص می شود.

همراه با یک تصویر بزرگ و روشن ۸K، Premiere 8K دارای سیستم صوتی داخلی ۸٫۲٫۲ کاناله Dolby Atmos است که با توان ۱۰۰ وات تغذیه می‌شود. به گفته سامسونگ، از فناوری صدای روی صفحه برای بالا بردن صدا از پروژکتور به صفحه نمایش استفاده می‌شود که در نتیجه تجربه‌ای واقعی‌تر و سینمایی‌تر را به همراه دارد.

طراحی سامسونگ برای The Premiere 8K فلز و چوب را با گوشه‌های گرد ترکیب می‌کند تا ظاهری مناسب‌تر برای اتاق نشیمن داشته باشد. دارای کیستون خودکار، فوکوس خودکار، و تنظیم ارتفاع اهرم جانبی برای نصب آسان است، و دارای یک کلاه برای محافظت از لنز در هنگام خاموش شدن است.

اولین نمایش ۵

سامسونگ می‌گوید پریمیر ۵ جدیدش فشرده‌ترین پروژکتور سه‌گانه لیزری فوق کوتاه در جهان است و تنها ۸ اینچ ارتفاع و ۵٫۵ اینچ عرض و عمق دارد که مطمئناً چنین به نظر می‌رسد.

پریمیر ۵ که برای استفاده قابل حمل طراحی شده است، می تواند تصویری ۱۰۰ اینچی را در فاصله ۱۷ اینچی از دیوار پخش کند و دارای کیستون خودکار، فوکوس و تعادل رنگ است. یک پایه رومیزی همراه به آن اجازه می‌دهد روی میز، میز یا سایر سطوح افقی پخش شود و آن سطح را به یک صفحه نمایش لمسی تعاملی برای بازی یا برنامه‌های آموزشی تبدیل کند.

The Premiere 7 و The Premiere 9

The Premiere 7 و The Premiere 9 جدید نسبت به مدل های LSP7T و LSP9T خود روشنایی بیشتری ارائه می دهند و با پردازنده Quantum 4K برای تصاویر بهبودیافته عرضه می شوند. هر دو مدل در حال حاضر دارای پردازش Dolby Atmos هستند که باعث بهبود صدا نسبت به عملکرد بسیار خوب مدل های قبلی The Premiere سامسونگ می شود.

پروژکتور بی سیم ۸K سامسونگ یکی از مواردی است که باید تماشا کنید

در حالی که تمام پروژکتورهای جدیدی که سامسونگ در نمایشگاه CES معرفی می کند به شیوه خود قابل توجه هستند – فقط به امکانات آن مدل قابل حمل با Lightwarp فکر کنید – Premiere 8K یکی از مواردی است که بیشتر مورد توجه طرفداران فیلم و گیمرها قرار خواهد گرفت. و با روشنایی ۴۰۰۰ لومن، پروژکتور ۸K سامسونگ با خروجی نور مطابقت دارد. پرتاب فوق العاده کوتاه اپسون LS800آن را به گزینه ای مناسب برای تماشای ورزش های روزانه نیز تبدیل می کند.

محتوای واقعی ۸K به طور گسترده در خارج از YouTube در دسترس نیست، به این معنی که Premiere 8K در بیشتر موارد محتوای ۴K یا وضوح پایین‌تر را به ۸K ارتقا می‌دهد. با این حال، سامسونگ تجربه گسترده‌ای در این فرآیند دارد و می‌تواند محتوای ۴K را در تلویزیون‌های ۸K بهتر از تلویزیون‌های ۴K جلوه دهد – چیزی که در بررسی خود متوجه شدیم. سامسونگ QN900C تلویزیون ۸K Neo QLED.

در اندازه صفحه نمایش ۱۰۰ اینچی یا بزرگتر – که Premiere 8K به راحتی قادر به مدیریت آن است – مزایای وضوح ۸K آشکار خواهد بود. فیلم‌های واقعی ۸K در خانه هنوز دور از دسترس به نظر می‌رسند، اما بازی‌های ۸K به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند، و با Gaming Hub داخلی آن برای بازی‌های مبتنی بر ابر، به نظر می‌رسد پروژکتور پرچم‌دار سامسونگ با پرتاب فوق‌العاده کوتاه، یک ماشین بازی باشد – دستگاهی که مزایای اتصال بی سیم اضافه شده است.

ما را بررسی کنید CES 2024 مرکز برای همه آخرین اخبار از نمایش به عنوان آن اتفاق می افتد. ما همه چیز را پوشش خواهیم داد، از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی، بنابراین برای داستان‌های بزرگ با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/televisions/samsung-introduces-the-worlds-first-wireless-8k-projector

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *