سامسونگ بالاخره به روز رسانی Big One UI 6 خود را برای Galaxy Z Fold 4 شما ارسال کرد

پیگیری آخرین به‌روزرسانی‌ها در چندین سازنده دستگاه و ده‌ها تلفن که برخی از آنها می‌سازند، همیشه ساده‌ترین کار نیست. این را می گویم زیرا در پایان هفته گذشته وقتی یکی از خوانندگان ما به ما اطلاع داد که بالاخره به روز رسانی بزرگ اندروید ۱۴ و One UI 6 را دریافت کرده اند، من را شگفت زده کرد. گلکسی زد فولد ۴. سامسونگ هنوز آن را به گوشی های تاشوی سال گذشته عرضه نکرده بود و مطمئناً حق با آنها بود.

اگرچه بزرگتر از آن است. سامسونگ نه تنها اندروید ۱۴ را روی فولد ۴ عرضه کرد، بلکه در ایالات متحده نیز همین کار را انجام می داد گلکسی زد فلیپ ۴ و ظاهراً برنامه‌هایی برای پیشبرد آن دارند گلکسی زد فولد ۳ و Z Flip 3 در روز بعد یا بیشتر

Verizon به اشتراک گذاشته شده است جزئیات مربوط به به‌روزرسانی‌های Fold 4 و Flip 4، که می‌گوید باید بیلدهای F936USQU3EWL1 و F721USQU3EWL1 را با وصله امنیتی دسامبر و همه ویژگی‌های موجود در به‌روزرسانی‌های قبلی One UI 6 ببینید. فیدو حاملی است که گفت که Fold 3 و Flip 3 باید فردا، ۱۹ دسامبر، به‌روزرسانی‌ها را ببینند. ما هنوز آن شماره‌های ساخت را نداریم.

در مورد چیزهای جدید، این همان چیزی است که قبلاً در دستگاه های دیگر دیده بودیم. ما در مورد طراحی جدید پانل تنظیمات سریع، ویجت جدید آب و هوا، چندین بهبود دوربین و ویژگی های ویرایش و موارد دیگر صحبت می کنیم. ما … را داریم لیست کامل اینجا.

برای اینکه ببینید آیا می توانید این به روز رسانی جدید را انجام دهید، به Settings>System updates>Check for system بروید.

برای کسانی که آپدیت کرده اند، One UI 6 چگونه است؟ آیا این به روز رسانی رویاهای شماست؟

به سلامتی برایان!


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/18/galaxy-z-fold-4-and-flip-4-finally-get-one-ui-6-update-fold-3-and-flip-3-next/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *