Fairview Portals و Supersocial برای بیستمین سالگرد فیلم، تجربه Elf را در Roblox ایجاد می‌کنند

Fairview Portals و Supersocial برای بیستمین سالگرد فیلم، تجربه Elf را در Roblox ایجاد می‌کنند


فیلم جن در بیستمین سالگرد ساخت فیلم، تجربه Roblox خود را دارد.

پرتال های فیرویو و فوق اجتماعی در حال راه اندازی Elf North Pole Workshop به عنوان یک بازی برای کاربران Roblox هستند. این یک سفر جادویی به قلب فیلم کلاسیک است. جن.

با همکاری گروه فیلمبرداری برادران وارنر، این تجربه همه جانبه از بازیکنان دعوت می‌کند تا وارد کارگاه بابانوئل شوند، کلاه جن بپوشند و نقش‌های آرزوگیر، اسباب‌ساز یا کادو کادو را تجسم کنند.

کارگاه آموزشی قطب شمال جن یک ادای احترام تعاملی به روح فیلم است. بازیکنان در نقش های انتخابی خود با یکدیگر همکاری می کنند و به موفقیت کارگاه بابانوئل کمک می کنند و برای تلاش های جمعی خود جوایزی دریافت می کنند. این بازی برای کاربران در هر سنی طراحی شده است.

کارگاه جن قطب شمال

ریکی تیدوس، معاون ارشد استراتژی خلاقانه و عملیات فیلم در گروه موشن پیکچر برادران وارنر، در بیانیه‌ای گفت:جن در طول دو دهه گذشته به یک کلاسیک تعطیلات تبدیل شده است، و ما از فرصتی برای گسترش دنیای جادویی Fairview Portal ایجاد شده با همکاری Supersocial در پلتفرم بسیار محبوب Roblox هیجان‌زده هستیم.

Supersocial، با همکاری Fairview Portals، جلوه‌های هنری مانند دوربین‌های شیب‌دار، محیط‌های غیراشباع، بافت‌های الهام‌گرفته از مواد و محدودکننده‌های نرخ فریم را برای بازآفرینی واقعی دنیای استاپ‌موشن در پلتفرم بلادرنگ Roblox گنجانده است.

Yonatan Raz-Fridman، مدیر عامل Supersocial در بیانیه ای گفت: “این پروژه کاری از عشق و یک سفر هیجان انگیز برای تیم Supersocial بود که هوس و شادی فصل تعطیلات را به تصویر می کشد.” “ما تصمیم گرفتیم تا تجربه ای همهجانبه و از نظر بصری خیره کننده برای بازیکنان ارائه دهیم، و تعهد خود را برای پیش بردن مرزهای سرگرمی تعاملی ارج می نهیم.”

Fairview Portals که توسط Jon Favreau در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد، در ایجاد تجربیات همه جانبه در قلمروهای فیزیکی و مجازی تخصص دارد و با غول‌های صنعتی مانند اپل، دیزنی و روبلکس همکاری می‌کند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/fairview-portals-and-supersocial-create-elf-experience-on-roblox-for-films-20th-anniversary/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *