سامسونگ با تخفیف ۳۱۹ دلاری گلکسی واچ ۶ کلاسیک

همانطور که داشتم می نوشتم جدیدترین اخبار پوشیدنی سامسونگمن در وب سایت سامسونگ متوجه شدم که گلکسی واچ ۶ کلاسیک در حال حاضر پس از تخفیف فوری به پایین ترین سطح یعنی فقط ۳۰۵ دلار رسیده است. این ۹۵ دلار از قیمت معمولی تخفیف دارد. اگر معامله واجد شرایطی داشته باشید، ممکن است بسیار پایین تر باشد.

برای معامله‌ای مانند گلکسی واچ ۵ پرو، به لطف فعال بودن ارزش‌های معاملاتی پیشرفته، می‌توانید گلکسی واچ ۶ کلاسیک را با قیمت بسیار پایین دریافت کنید. ۸۰ دلار. این یک معامله بسیار خوب برای این دستگاه است، حتی با آگاهی از اینکه مدل های جدیدی در گوشه و کنار وجود دارد. برخی از مردم از این موضوع ناراحت نیستند، زیرا صرفه جویی در پول این روزها همیشه ایده خوبی است.

Watch 6 Classic دستگاهی است که من روزانه با Galaxy S24 Ultra جفت می‌کنم. این یک ساعت هوشمند بسیار روان است، هرچند، من با بسیاری از افراد دیگر آرزو دارم که عمر باتری آن بیشتر باشد. همراه با یک بند پارچه‌ای ساخته شده توسط سامسونگ، هنوز هم یک تجربه Wear OS بسیار خوب است.

ما پیوندی به صفحه Best Buy نیز اضافه کردیم، کسی که آن را با قیمت بسیار پایین (۶۰ دلار تخفیف) ندارد، اما در صورتی که یک کارت هدیه در اطراف خود داشته باشید. آن را داشته باشید.

لینک های خرید: سامسونگ | بهترین خرید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/25/deal-galaxy-watch-6-classic-is-305-95-off-low-as-80-with-trade-in/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *