سامسونگ جاه طلبی های بزرگی برای حلقه گلکسی دارد

سامسونگ در حال توسعه یک جاه طلبی بزرگ برای آینده سلامت در خانه است و حول این حلقه پوشیدنی متمرکز شده است.

در Galaxy Unpacked ماه گذشته، سامسونگ یک پوشیدنی کاملاً جدید را به نمایش گذاشت در دسته بندی محصول جدید با یک ویدیوی پر آب و هوا و نام: حلقه گلکسی. اکنون، کمی بیشتر باید ادامه دهیم، از جمله این واقعیت که انتظار می رود امسال وارد شود.

من قبل از کنگره جهانی موبایل یک حلقه نمونه اولیه را به کار گرفتم – بسیار سبک است و در سه رنگ عرضه می شود، اگرچه سامسونگ تاکید می کند که محصول نهایی در معرض تغییر است. اما من همچنین متوجه اهداف بزرگتر سامسونگ برای این خط محصول جدید شدم، که آن را نه تنها یک پوشیدنی دیگر بلکه بخشی از چشم انداز شرکت برای آینده حسگر محیطی می داند (در یک دقیقه بیشتر در مورد آن).

نمونه‌های اولیه حلقه گلکسی که من توانستم آن را امتحان کنم در سه رنگ نقره‌ای پلاتینیوم، مشکی سرامیکی و طلایی ارائه شدند. در آن جلسه اجازه نداشتم هیچ عکسی بگیرم، اما طلا درست در خانه کنار حلقه ازدواجم به نظر می رسید. حلقه گلکسی سبک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و آنطور که فکر می‌کردم متراکم نیست. شکل کمی مقعر دارد و هر رنگ در اندازه‌های ۵ تا ۱۳ ارائه می‌شود که طیف کمی وسیع‌تر از حد معمول است و اندازه‌های S تا XL در داخل باند مشخص شده‌اند.

۱/۵

معاون سلامت دیجیتال سامسونگ، دکتر Hon Pak، به طور خاص نگفت که چه حسگرهایی در حلقه وجود دارد اما به بینش خواب بر اساس ضربان قلب، حرکت و شاخص های تنفسی اشاره کرد. پاک می گوید که سامسونگ مشارکت با چرخه های طبیعی (که در حال حاضر ردیابی دوره و باروری را برای سری گلکسی واچ خود به ارمغان می آورد) به رینگ نیز گسترش خواهد یافت – آن را در رقابت مستقیم با حلقه اورا. در حلقه گلکسی، اندازه باتری در اندازه‌های باند بزرگ‌تر کمی افزایش می‌یابد، اگرچه پاک نمی‌تواند تخمین دقیقی از عمر باتری را به اشتراک بگذارد.

Galaxy Ring به اطلاع رسانی معیار جدیدی که سامسونگ در آینده نزدیک به اپلیکیشن Health معرفی می کند کمک می کند امتیاز سرزندگی من. این بر اساس مدلی از دانشگاه جورجیا است که چهار عامل را شامل می شود: خواب، فعالیت، ضربان قلب در حالت استراحت، و تغییر ضربان قلب.

تصویر دست زن با حلقه گلکسی در حالی که فرد در رختخواب دراز کشیده است.
استفاده از ساعت مچی در تمام شب برای همه مناسب نیست.
تصویر: سامسونگ

Vitality Score یکی از ویژگی‌های ساعت‌های گلکسی سامسونگ نیز خواهد بود که برای اولین بار در اواخر امسال به واچ ۶ عرضه می‌شود – اما برای کار کردن به گوشی سری گلکسی S24 نیاز دارد. دارندگان حلقه همچنین می‌توانند اهداف سلامتی خاصی را مشخص کنند و به‌روزرسانی‌ها و نکات مرتبط را در قالب چیزی به نام Booster Cards دریافت کنند، که در اواخر امسال به اپلیکیشن Galaxy Health نیز می‌آیند.

در طول جلسه ای که جزئیات چشم انداز سامسونگ برای پوشیدنی جدیدش را توضیح می داد، پاک از آن به عنوان گامی رو به جلو در ایجاد یک اکوسیستم بزرگتر از حس محیطی یاد کرد – ارائه “مراقبت های متصل متمرکز در اطراف خانه”. به جای تکیه بر یک دستگاه که باید راحت آن را بپوشید و شارژ را به خاطر بسپارید، مفهوم پشت حسگر محیط جمع آوری داده ها از مکان های مختلف برای حذف اصطکاک است. حلقه شما، ساعت شما، کی می‌داند، یخچال شما – همه با هم هماهنگ هستند تا به شما یادآوری کنند که آخرین باری که یک سبزی خورده‌اید چهار روز پیش بوده است و شاید به همین دلیل است که احساس نفرت دارید.

پاک آن را کمی شیواتر از آن توصیف می کند، اما سیستمی کل نگر را متصور می شود که از اهداف سلامت فردی پشتیبانی می کند تا اینکه یک ابزار منفرد کاربران را با داده های بی محتوا بمباران کند. کاملا منطقی به نظر می رسد – دوست داشتنی، حتی. اما اول؟ سامسونگ باید این حلقه را به درستی دریافت کند.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/26/24082729/samsung-has-big-ambitions-for-the-galaxy-ring

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *