Google Photos تنظیمات شخصی سازی جدید بالقوه جالبی دریافت می کند

Google Photos دوست دارد با ایجاد خاطراتی برای شما به سبک نمایش اسلاید فانتزی، هوشمندی خود را نشان دهد. این خاطرات می تواند در مورد مردم، سفرها، حیوانات خانگی، عکس های مشابه و چیزهایی از این دست باشد. آنها یک ویژگی واقعاً جالب هستند و برای بازنمایی زمان‌های خیلی وقت پیش یا ایجاد لبخند در من برای لحظه‌ای که نیاز داشتم دوباره ببینم عالی بوده‌اند.

با این حال، گوگل می‌خواهد این خاطرات شخصی‌تر شوند. ما متوجه شدیم که بخش جدیدی به a اضافه شده است صفحه پشتیبانی گوگل امروز برای Google Photos «تنظیمات داده‌های فعالیت» نامیده می‌شود و به نظر می‌رسد چیزی است که می‌خواهید درباره آن تصمیم بگیرید.

این تنظیم جدید برای شخصی‌سازی مبتنی بر فعالیت ایجاد شده است، که روشی جذاب برای گفتن این است که Google Photos می‌خواهد «خاطرات شخصی‌سازی‌شده‌تری را بر اساس نحوه تعامل شما با ویژگی‌ها به شما نشان دهد». به عبارت دیگر، Google Photos اکنون می‌تواند خاطرات یا ویژگی‌هایی را که استفاده می‌کنید/پرش می‌کنید/مشاهده می‌کنید ردیابی کند تا موارد بیشتری را که می‌خواهید ببینید بهتر نشان دهد.

گوگل می‌گوید که این ویژگی به‌طور پیش‌فرض روشن می‌شود، بنابراین اگر به نظر می‌رسد ردیابی وحشتناکی است که ترجیح می‌دهید بدون آن انجام دهید، باید آن را خاموش کنید. برای انجام این کار، کارهای زیر را انجام خواهید داد (زمانی که در حساب شما فعال شد):

  1. در رایانه خود، به photos.google.com.
  2. در بالا، روی تنظیمات کلیک کنید.
  3. دور زدن شخصی سازی مبتنی بر فعالیت روشن یا خاموش.

آیا خاموش کردن آن تجربه Google Photos را از بین می برد؟ نه، شما به سادگی «شخصی‌سازی اضافی را بر اساس فعالیت خود تجربه نخواهید کرد»، اما بقیه موارد ثابت می‌مانند.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/27/google-photos-gets-more-personal-with-activity-based-personalization/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *