سامسونگ محدوده نوار صوتی ۲۰۲۴ به علاوه یک ساب ووفر را اعلام کرد که به عنوان یک قاب تصویر دو برابر می شود

CES 2024 قریب الوقوع است و سامسونگ پیشنهادات صوتی خود را برای سال ۲۰۲۴ اعلام کرده است که شامل طیف وسیعی از نوارهای صوتی و یک بلندگوی بی سیم به نام Music Frame است که به عنوان قاب عکس نیز عمل می کند. اگرچه ما هیچ قیمت رسمی، تاریخ عرضه یا در دسترس بودن منطقه ای برای محصولات نداریم، مطمئناً آن را در خود CES 2024 یا در هفته های آینده دریافت خواهیم کرد.

سامسونگ مسئول برخی از آنها بود بهترین ساندبارها در سال ۲۰۲۳ ، اما احتمالاً جذاب ترین محصول این اعلامیه قاب موسیقی سامسونگ است. مفهومی مشابه با تلویزیون‌های The Frame سامسونگ (تلویزیونی که در حالت آماده به کار می‌تواند آثار هنری را به جای صفحه خالی نمایش دهد)، هدف Music Frame ارائه موسیقی یا صدای سینمای خانگی به صورت محتاطانه، با قابلیت نمایش آثار هنری در حین خروجی صدا است.

Music Frame را می توان به عنوان یک بلندگوی مستقل استفاده کرد و می توان آن را با تلویزیون ها و نوارهای صوتی سازگار سامسونگ جفت کرد تا به عنوان بلندگوی اصلی یا ساب ووفر عمل کند. دو حتی می توانند با هم جفت شوند تا به عنوان بلندگوهای صدای فراگیر عمل کنند. هر فریم موسیقی دارای دو توییتر، دو ووفر و دو درایور میان رده است. همچنین از فناوری Samsung Space Fit استفاده می کند که صدا را با محیطی که در آن قرار دارد تنظیم می کند.

همراه با قاب موسیقی ، سامسونگ ترکیب Soundbar 2024 خود را فاش کرده است ، که با عنوان Samsung HW-Q990D ، جانشین The Fantastic. سامسونگ HW-Q990Cیکی از بهترین نوارهای صوتی Dolby Atmos در دسترس. دارای ۱۱٫۱٫۴ کانال (همان Q990C)، از Dolby Atmos بی سیم پشتیبانی می کند و اکنون با گذرگاه ۴K 120 هرتز برای کنسول های بازی ارائه می شود، ویژگی که Q990C فاقد آن است. حالت Party Play نیز وجود دارد که HW-Q990D را تنظیم می کند تا هنگام گوش دادن به موسیقی صدای متعادلی را در کل سیستم پخش کند تا همه تجربه یکسانی داشته باشند.

سامسونگ همچنین طیف وسیعی از نوارهای صوتی فوق‌العاده باریک خود از جمله HW-S800D را معرفی کرد که برای تحسین تلویزیون‌های باریک سامسونگ طراحی شده‌اند و از Space Fit Sound Pro برای تطبیق صدای آن با محیط تماشا برخوردار هستند.

سامسونگ محدوده نوار صوتی ۲۰۲۴ به علاوه یک ساب ووفر را اعلام کرد که به عنوان یک قاب تصویر دو برابر می شود

قاب موسیقی سامسونگ (تصویر) مفهومی جذاب است که تئاتر خانگی را در جهت جدید می گیرد (اعتبار تصویر: سامسونگ)

قاب موسیقی سامسونگ – نوآوری یا حقه؟

تلویزیون های قاب سامسونگ در بین کسانی که می خواهند فناوری خود را در دکوراسیون اتاق بگنجانند ، محبوب است. از آنجایی که سایت‌های پخش بیشتر مانند نتفلیکس و دیزنی پلاس صدای Dolby Atmos را برای افراد بیشتری در دسترس قرار می‌دهند، تجربه سینمای خانگی به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شود. بیشتر اوقات ، مردم نمی خواهند تنظیمات کاملی با بلندگوهای بزرگ اتاق را که اتاق و کابل های دنباله دار را می گیرند ، بخواهند. اینجا جایی است که Music Frame می تواند بلند شود.

قاب موسیقی گزینه های صوتی گسسته ای را برای کسانی که از نظر ظاهری و همچنین عملکردی ارزش دارند ، ارائه می دهد. ما می دانیم که چندین کاربرد آن دارد و یک بلندگو Wi-Fi است ، بنابراین موسیقی باید قادر به پخش با کیفیت بالاتر از بلوتوث باشید.

اگر قاب موسیقی چیزی شبیه تلویزیون‌های قاب سامسونگ باشد، توانایی‌های نمایش هنری آن عملکرد اصلی آن خواهد بود. تلویزیون‌های فریم سامسونگ هدف خاصی را دنبال می‌کنند، اما به‌عنوان تلویزیون معمولاً نسخه‌ای گران‌تر از مدل‌های میان‌رده QLED سامسونگ هستند که شاید حتی تصویر ضعیف‌تری دارند. اگر قاب موسیقی همان مسیر را دنبال کند، ابتدا تصویر و سپس بلندگو خواهد بود.

در مورد ساندبار سامسونگ HW-Q990D، به نظر می رسد که با همان عملکرد درخشانی که در چند سال گذشته از نوارهای صوتی پرچمدار سامسونگ انتظار داشتیم، ادامه خواهد داد. و با اضافه شدن گذرگاه ۴K 120 هرتز، یکی از معایب HW-Q990C سامسونگ، Q990D می تواند ثابت کند که بهترین سیستم نوار صوتی سینمای خانگی است. ما مشتاقانه منتظریم تا آن را بررسی کنیم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …

ما را بررسی کنید CES 2024 مرکز برای همه آخرین اخبار از نمایش به عنوان آن اتفاق می افتد. ما همه چیز را پوشش خواهیم داد، از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی، بنابراین برای داستان‌های بزرگ با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!


منبع: https://www.techradar.com/televisions/home-theater/samsung-announces-2024-soundbar-range-plus-a-subwoofer-that-doubles-as-a-picture-frame

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *