سامسونگ مرورگر اینترنت موبایل خود را به ویندوز ۱۱ می آورد – اما با کروم مبارزه خواهد کرد

ممکن است درباره مرورگر اختصاصی سامسونگ نشنیده باشید، اینترنت سامسونگ، اما بی سر و صدا تبدیل به مورد علاقه بسیاری از افرادی شده است که از آن در تلفن های هوشمند سامسونگ خود استفاده می کنند. اکنون نسخه دسکتاپ اینترنت سامسونگ برای رایانه های شخصی ویندوزی عرضه می شود.

مطابق با کاربران در ساب ردیت سامسونگ، آنها ویژگی ها را دوست دارند مانند مسدودکننده تبلیغات داخلی آن، حالت تاریک عمیق‌تر و تاریک‌تر، ادغام صاف با Samsung pass (به خصوص اگر تصمیم بگیرند بیشتر اطلاعات خود را در Samsung pass برخلاف Google یا Edge ذخیره کنند)، یک حالت ناشناس که می‌توانید ذخیره نشانک ها در، پشتیبانی برنامه افزودنی و موارد دیگر. تماس SamMobile اینترنت سامسونگ «یکی از بهترین برنامه‌های مرورگر موجود برای دستگاه‌های اندروید» است و ادعا می‌کند که محبوب‌تر از آن است گوگل کروم در برخی مناطق (که البته شرکت می گوید).

پاس سامسونگ یک مدیر رمز عبور است که اطلاعات حساس (مانند اعتبار ورود، گذرواژه، اطلاعات پرداخت) را برای برنامه‌ها و وب‌سایت‌های مختلف ذخیره می‌کند و ورود به حساب‌ها و خرید آنلاین را آسان (و ایمن) می‌کند.

اکنون، خوشبختانه برای طرفداران اینترنت سامسونگ، سامسونگ اکنون نسخه دسکتاپ را برای ویندوز منتشر کرده است. که در فروشگاه مایکروسافت موجود است. بنابراین، حتی کسانی که علاقه دارند اینترنت سامسونگ را امتحان کنند اما دستگاه سامسونگ ندارند، اکنون می‌توانند به آن کمک کنند – زیرا روی هر رایانه شخصی، لپ‌تاپ یا تبلتی که ویندوز دارد کار می‌کند.

سامسونگ مرورگر اینترنت موبایل خود را به ویندوز ۱۱ می آورد – اما با کروم مبارزه خواهد کرد

(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

قابلیت های همگام سازی اینترنت سامسونگ

این همچنین خبر خوبی برای کاربران فعلی اینترنت سامسونگ است، زیرا به این معنی است که آنها می توانند داده های مرور و اطلاعات ذخیره شده را بین تلفن، تبلت و رایانه شخصی همگام کنند، که می تواند کاربران بیشتری را تشویق کند تا اینترنت سامسونگ را مرورگر اصلی خود قرار دهند.

با این حال، یک هشدار کلیدی برای این ویژگی همگام‌سازی وجود دارد، زیرا همگام‌سازی فقط به تاریخچه مرور، نشانک‌ها، صفحات ذخیره‌شده و برگه‌های باز گسترش می‌یابد. همگام سازی رمز عبور هنوز در دسترس نیست، اما این یک ویژگی محبوب در مرورگرهای دیگر است و به نظر می رسد سامسونگ مشتاق رقابت با رقبای بزرگی مانند گوگل کروم و موزیلا فایرفاکسبنابراین من انتظار دارم که به زودی این را ببینیم.

هنگامی که اینترنت سامسونگ را در ویندوز اجرا می کنید و با حساب سامسونگ خود وارد می شوید، سپس می توانید داده ها و اطلاعات خود را از سایر دستگاه های سامسونگ خود – از جمله از Chrome و Edge وارد کنید. اگر اطلاعات خود را به این روش ذخیره کرده باشید، می توانید این کار را با یک فایل HTML انجام دهید.

دلیل دیگری که بسیاری از کاربران به اینترنت سامسونگ فرصت داده اند این است که این اینترنت بر روی چارچوب مرورگر کرومیوم گوگل (مانند کروم خود گوگل و مایکروسافت اج) ساخته شده است و اغلب با کروم مقایسه می شود.

Google Chromium پروژه مرورگر وب منبع باز گوگل است که برای بسیاری از موارد اساسی است بهترین مرورگرهای وب. در تئوری، این بدان معناست که باید زیرساختی برای پشتیبانی از افزونه‌ها و افزونه‌هایی که در هر دوی این مرورگرها کار می‌کنند، داشته باشد. بنابراین، وقتی به «افزونه‌ها» در اینترنت سامسونگ می‌روید، به فروشگاه وب Chrome هدایت می‌شوید، اما دکمه‌های واقعی برای افزودن هر افزونه‌ای در حال حاضر خاکستری هستند. شاید این یک نادیده گرفتن باشد، اما می تواند به این معنی باشد که سامسونگ در حال آماده شدن برای پشتیبانی از این افزونه ها در آینده است.

فروشگاه وب Google Chrome، طراحی و طرح‌بندی جدید را نشان می‌دهد.

(اعتبار تصویر: آینده)

نگرانی های کاربر در مورد نسخه دسکتاپ

یکی از شکایت‌های بزرگی که به اینترنت سامسونگ برای دسکتاپ ویندوز وارد می‌شود این است که عملکرد آن کمتر از ستاره‌ای است. این واضح‌ترین و بسیار کند نیست، زیرا در حال حاضر برای پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز (یا بالاتر) ساخته نشده است. این کمتر از بالاترین نرخ به‌روزرسانی است که ما در اکثر مانیتورهای رایانه‌ای مدرن انتظار داشتیم، و با نسخه مرورگر اندروید در تضاد شدید است.

همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید اینترنت سامسونگ را برای ویندوز دریافت کنید از فروشگاه مایکروسافتو در حالی که دستگاه گلکسی ضروری نیست، باید مطمئن شوید که ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱.

MSPowerUser حدس می زند که سامسونگ به افزودن پشتیبانی از ویژگی‌ها و افزودن ویژگی‌های جدید به مرورگر ادامه می‌دهد و آن را برای کاربرانی که مشتاق امتحان یک مرورگر جدید هستند، به گزینه‌ای مناسب‌تر تبدیل می‌کند.

جالب است که ببینیم آیا شاهد رشد بزرگی در پایگاه کاربران اینترنت سامسونگ خواهیم بود و سامسونگ با این کاربران جدید چه خواهد کرد. از آنجایی که گوگل کروم از بازار بزرگی برخوردار است و این واقعیت که مایکروسافت اج در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ از پیش نصب شده است، اینترنت سامسونگ مطمئناً کار خود را برای ایجاد تفاوت در فضای مرورگر وب انجام داده است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/browsers/samsung-brings-its-mobile-internet-browser-to-windows-11-but-itll-struggle-against-chrome

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *