گوشی اندرویدی دارید؟ ممکن است مایکروسافت به شما اجازه دهد از آن به عنوان وب کم استفاده کنید

گوشی اندرویدی دارید؟  ممکن است مایکروسافت به شما اجازه دهد از آن به عنوان وب کم استفاده کنید

Android Authority کدی را در اپلیکیشن مایکروسافت Link to Windows برای اندروید (مخصوصا نسخه ۱٫۲۳۱۰۲٫۱۹۰٫۰) مشاهده کرده است که نشان می دهد پشتیبانی از استفاده از تلفن های هوشمند سازگار به عنوان وب کم برای دستگاه های ویندوزی ممکن است به زودی اضافه شود.

این کد به طور خاص به پشتیبانی از پخش زنده ویدیو اشاره دارد، اما با توجه به تصمیم اخیر اپل مبنی بر اجازه استفاده از دوربین های آیفون به عنوان وب کم به مک ها، منطقی است که ویندوز و اندروید راه کوپرتینیو را دنبال کنند.

دوربین‌های گوشی‌های هوشمند کیفیت به مراتب بهتری نسبت به وب‌کم‌های داخلی ارائه می‌دهند و تقریباً همه مصرف‌کنندگان و کارگران در حال حاضر یک گوشی هوشمند دارند که نیاز آنها را به خرید وب‌کم‌های اختصاصی از بین می‌برد.

از گوشی هوشمند اندرویدی به عنوان وب کم برای ویندوز استفاده کنید

Android Authority تاکید می کند که این برنامه به صراحت به استفاده از تلفن هوشمند به عنوان وب کم اشاره نمی کند، با این حال دلیل کمی برای پشتیبانی از پخش زنده ویدیو وجود دارد.

پیوند به ویندوز اخیراً چندین پیشرفت را دریافت کرده است تا به کاربران اندرویدی کمک کند تا به طور مؤثرتری با رایانه های ویندوزی خود ارتباط برقرار کنند – کاری که اپل سال هاست با موفقیت انجام می دهد.

سایر بیت های کد وجود قاب بندی خودکار و روتوش چهره را نشان می دهد. در ظاهر، این ویژگی‌ها با ویژگی‌های ارائه‌شده توسط جدیدترین سخت‌افزار اپل، از جمله Center Stage، که با استفاده از دوربین Ultra Wide یک بلندگو را ردیابی می‌کند، هماهنگی دارند.

هیچ اشاره ای به هیچ برنامه پشتیبانی شده ای یافت نشد، با این حال به احتمال زیاد حداقل تعداد انگشت شماری از برنامه های محبوب وجود دارد پلتفرم های ویدئو کنفرانس پشتیبانی خواهد شد. دوربین تداومی اپل – نامی که برای استفاده از آیفون به عنوان وب کم می‌گذارد – فقط به FaceTime محدود نمی‌شود. بلکه روی پلتفرم های دیگر از جمله Teams نیز کار می کند.

مایکروسافت گفت که در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاشتن بیشتر از ادبیات موجود در مورد برنامه خود ندارد، بنابراین در حال حاضر، کاربران اندروید باید بازی انتظار را انجام دهند.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/got-an-android-phone-microsoft-might-let-you-use-it-as-a-webcam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *