سامسونگ می گوید SSD جدید ۹۹۰ Evo عملکرد و کارایی بهتری را ارائه می دهد

مدتی از آن زمان می گذرد آخرین بار حافظه های SSD داخلی رده بالای خود را ارتقا داده است و کسانی که به دنبال عملکرد و بهره وری بیشتر از سیستم ذخیره سازی خود هستند ممکن است به مدل جدید علاقه مند شوند. به نظر می رسد ۹۹۰ Evo یک جانشین واقعی برای Samsung 970 Evo Plus باشد. .

سامسونگ می‌گوید که ۹۹۰ Evo با رابط‌های PCIe 5.0 و PCIe 4.0 سازگار است تا مطمئن شود در طیف گسترده‌ای از سیستم‌ها کار می‌کند. گفته می شود که عملکرد آن تا ۴۳ درصد نسبت به ۹۷۰ Evo plus با سرعت خواندن تا ۵۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا ۴۲۰۰ مگابایت بر ثانیه بهبود یافته است.

شایان ذکر است که سرعت خواندن هنوز هم تا حدودی کمتر از توصیه سونی برای ۵۵۰۰ مگابایت بر ثانیه است. . با این اوصاف، من از یک SSD سری ۹۸۰ (با حداکثر سرعت خواندن ۳۵۰۰ مگابایت بر ثانیه) در PS5 خود استفاده می‌کنم و در اجرای بازی‌ها از آن با تاخیر مواجه نشده‌ام.

گفته می شود که ۹۹۰ Evo نسبت به ۹۷۰ Evo Plus تا ۷۰ درصد بهبود بهره وری انرژی را ارائه می دهد. این می تواند به افزایش عمر باتری لپ تاپ هایی که از SSD استفاده می کنند کمک کند. علاوه بر این، سامسونگ می‌گوید این درایو دارای برچسب پخش کننده حرارت است که گفته می‌شود به طور موثری شرایط حرارتی آن را تنظیم می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا با کارایی بالا و بدون به خطر انداختن یکپارچگی SSD کار کند.

یک ویژگی مفید دیگر وجود دارد که به شکل پشتیبانی از Microsoft Modern Standby ارائه می شود. این اجازه می دهد "عملکرد روشن/خاموش فوری با اتصال اینترنت بدون وقفه و دریافت یکپارچه اعلان، حتی در حالت های کم مصرف،" به گفته سامسونگ

۹۹۰ Evo از ۱۲۵ دلار برای ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود. برای نسخه ای با ظرفیت دو برابر، هزینه آن ۲۱۰ دلار است. SSD دارای پنج سال گارانتی محدود است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsung-says-its-new-990-evo-ssd-delivers-improved-performance-and-efficiency-160032381.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/samsung-says-its-new-990-evo-ssd-delivers-improved-performance-and-efficiency-160032381.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *