ماموریت های کامل، سیارات را باز پس بگیرید، کهکشان را نجات دهید – PlayStation.Blog

یکی از ویژگی های کلیدی Helldivers 2 جنگ کهکشانی است. سرزمین های Super Earth در همه جبهه ها توسط دشمنان هیولایی که جهنمی برای از بین بردن شیوه زندگی بشریت تلاش می کنند، تحت محاصره هستند. از روی میز جنگ روی کشتی شما، تیم شما می‌تواند درگیری را تماشا کند و در نبردهای سراسر جهان شرکت کند. سهم خود را برای پیشبرد خطوط مقدم به نام آزادی و دموکراسی مدیریت شده انجام دهید.

Helldivers

Helldivers قهرمانان واقعی Super Earth هستند. به عنوان یک سرباز نخبه، شما تمام قدرت زرادخانه Super Earth را در اختیار دارید. برای دفاع از استعمارگران و آزاد کردن سیارات از دست نیروهای دشمن، از آرایه های مرگبار خود از استراتژی ها و سلاح ها استفاده کنید.

در رتبه‌ها بالا بروید و ماموریت‌های سخت‌تر را انجام دهید تا جایگاه خود را در تاریخ هلدیور مستحکم کنید – و اگر یکی از هلدایورها از بین برود، این فقط فرصتی است برای شهروند دیگری که رویای خود را محقق کند. رفاه و آزادی ارزش های اصلی شما هستند و این امتیاز شماست که آنها را گسترش دهید.

ماموریت های کامل، سیارات را باز پس بگیرید، کهکشان را نجات دهید – PlayStation.Blog

جناح های دشمن

اتوماتون های رباتیک و ترمیندهای حشره مانند شهروندان سوپر زمین را در بزرگترین درگیری از زمان آخرین بسیج هلدیور، بیش از صد سال پیش، به وحشت می اندازند. هر جناحی به گونه‌ای متفاوت عمل می‌کند و برای رویارویی به استراتژی‌ها – و راهبردهای خاص خود نیاز دارد.

کار Helldiver هرگز به پایان نمی رسد زیرا سیارات بیشتری در چنگال دشمن قرار می گیرند و نبرد ادامه دارد. نقش خود را در یک جنگ در حال تکامل برای بازپس گیری سیارات برای سوپر زمین بازی کنید و دموکراسی و آزادی را تا دورترین نقاط کهکشان گسترش دهید. نه تنها بر دشمنان Super Earth بلکه خود عناصر را نیز غلبه کنید، زیرا شما با انبوهی از خطرات زیست محیطی در سطح جهان های بیگانه مقابله می کنید.

ماموریت ها و عملیات

با همرزمان خود متحد شوید و با هم بر درگیری در میز جنگ نظارت کنید.

با تیم خود در اطراف نقشه جنگ کهکشانی جمع شوید و ماموریت خود را انتخاب کنید.

هنگامی که سیاره ای را انتخاب می کنید، جدول جنگ به شما امکان می دهد عملیاتی را برای شرکت در آن انتخاب کنید. عملیات ها شامل حداکثر سه ماموریت، با انواع اهداف اولیه، مانند ریشه کنی هجوم حشرات، از بین بردن منابع دشمن، و بازیابی اطلاعات ارزشمند است.

شما می توانید با تیم خود استراتژی داشته باشید و بارهای خود را به طور مشترک ایجاد کنید تا برای چالش پیش رو آماده شوید.

طیف وسیعی از ماموریت‌های مختلف، از نابود کردن اهداف با ارزش یا پرتاب موشک برای ضربه زدن به قلب استحکامات دشمن را آغاز کنید. هنگام جنگیدن در خط مقدم، چشمان خود را برای منابع و اطلاعات بالقوه باز نگه دارید تا به محققان Super Earth بازگردید. پیشرفت شما به تلاش کلی جنگ کمک می کند و شما را به آزادسازی آن بخش از کهکشان نزدیک می کند.

Super Earth به شما بستگی دارد. همین امروز نام نویسی کنید – غلاف های جهنمی چه زمانی سقوط می کنند Helldivers 2 در ۸ فوریه منتشر شد!

حساب PSN مورد نیاز است. گیم پلی به دسترسی به اینترنت نیاز دارد و برای عضویت در پلی استیشن پلاس (به طور جداگانه فروخته می شود) در PS5 پرداخت می شود. عضویت PlayStation Plus مشروط به پرداخت هزینه اشتراک مکرر تا زمان لغو به صورت خودکار دریافت می‌شود. محدودیت های سنی اعمال می شود. شرایط کامل: play.st/psplus-usageterms.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/01/23/helldivers-2-galactic-war-gameplay-detailed-complete-missions-reclaim-planets-rescue-the-galaxy/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *