سامسونگ ویژگی Auto Blocker را برای کمک به دارندگان گلکسی از بدافزارها و برنامه های سایه دار استفاده می کند

سامسونگ ویژگی Auto Blocker را برای کمک به دارندگان گلکسی از بدافزارها و برنامه های سایه دار استفاده می کند

یکی از تمرکز اصلی Auto Blocker سامسونگ، توانایی آن در جلوگیری از بارگذاری جانبی برنامه های مضر در دستگاه های سامسونگ است. برای کاربران باتجربه‌ای که برنامه‌ها را بارگذاری جانبی انتخاب می‌کنند، این تجربه در دستگاه‌هایی که One UI 6 دارند بدون تغییر باقی می‌ماند زیرا ویژگی Auto Blocker به طور پیش‌فرض خاموش است.

Auto Blocker ممکن است به ویژه در هنگام حملات احتمالی مهندسی اجتماعی مفید باشد، جایی که کاربران بی تجربه فریب داده می شوند تا یک برنامه مخرب را از منابع تأیید نشده نصب کنند. این ابزار همچنین به کاربران اجازه می دهد تا با مسدود کردن دستورات مخرب ارسال شده به دستگاه خود از طریق کابل USB، از خود در برابر حملات فیشینگ محافظت کنند. این ویژگی می تواند به ویژه برای کاربران بی تجربه که از آن آگاه نیستند مفید باشد خطر سوکت های شارژ USB عمومی.

علاوه بر ابزار جدید Auto Blocker، به روز رسانی One UI 6 شامل پیشرفت قابل توجهی نیز می شود ویژگی گارد پیام، چند ماه پیش اعلام شد. گارد پیام در ابتدا برای کاهش حملات صفر کلیکی که از طریق پیام‌های متنی آغاز می‌شوند، طراحی شد. اکنون محافظت خود را برای جلوگیری از حملات صفر کلیک از طریق برنامه های پیام رسانی محبوب مانند Facebook Messenger، Telegram و WhatsApp گسترش می دهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1434930/samsung-auto-blocker-prevents-malware-bad-apps/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *