TikTokkers شرکای خود را در «آزمون بکهام» قرار داد

دیوید بکهام فقط گل نمی زند – او و همسرش ویکتوریا هستند اهداف رابطه

برای بسیاری از بینندگان از بکهام، نتفلیکسمجموعه مستند محدودی درباره این فوتبالیست، به یاد ماندنی ترین صحنه این بود که دیوید ویکتوریا را به خاطر نام بردن خود صدا نکرد. “طبقه کارگر” یا دیوید یک گیره فوتبال به سر می‌گیرد، اما این زوج به طور معمولی به سمت «جزیره در جریان‌ها» ساخته دالی پارتون و کنی راجرز می‌روند. این جفت متاهل یک رقص ظاهراً خودانگیخته با لحن در آشپزخانه در انتهای مستند به اشتراک می گذارند.

طرفداران کلیپ این جفت را پخش کردند TikTok با زیرنویس هایی مانند “زوج قدرت واقعی” و “این امپراتوری روم من است.” برخی دیگر ویدئوهایی را منتشر کردند که با صدای صحنه همراه با واکنش‌هایشان رقصیدند. کاربر TikTok @caitlinann نوشت: “من نمی دانستم یکی از اهداف اصلی زندگی ام رقصیدن با این آهنگ در خانه روستایی ام با همسر آینده ام است، اما ظاهراً اکنون چنین است.” TikToker دیگر، @siennakitchener گفت: “pov: شما همین الان سریال های مستند بکهام را تماشا کردید و این صحنه تمام روز مغز شما را درگیر کرده است.”

تحسین لحظه شیرین به سرعت برای افرادی که بیشترشان زن هستند به چالش تبدیل شد تا ببینند آیا شرکایشان با پاهای جذاب ستاره فوتبال همخوانی دارند یا خیر. این چالش که به درستی «آزمون بکهام» نامیده می‌شود، TikTokers را در کنار «جزیره در جریان‌ها» می‌رقصد و واکنش شریک خود را ضبط می‌کند. برای قبولی در آزمون، شریک باید در رقص شرکت کند.

در حالی که این روند ساده است، کاربران را تشویق می کند تا روابط خود را با تصویر مدیریت شده و عمومی بکهام ها مقایسه کنند و TikTokkers را ملزم می کند تا شرکای خود را در تعقیب نفوذ اینترنت تحت نظر داشته باشند.

در یک ویدیو که بیش از ۵٫۶ میلیون بازدید داشت، @rebeccavieirax قبل از اینکه شوهرش به سرعت “گذر” کند و از حرکات رقص او کپی کند، در آشپزخانه می رقصد. در دیگری با ۳٫۹ میلیون بازدید، @tess.shananhan شوهرش را با رقصیدن به تنهایی در اتاق نشیمن مورد آزمایش قرار می دهد، اما نترس – او وارد کادر می شود و در کنار او شروع به رقصیدن می کند.

افراد مجرد ممکن است نتوانند در آزمون بکهام شرکت کنند، اما این بدان معنا نیست که آنها صدا را نیز ارسال نمی کنند. در یک برداشت خنده دار از روند، TikTokker @user3693184408 می رقصد و زیرنویس را اضافه می کند: “ببینم آیا بکهام رقص بکهام را با من انجام می دهد یا خیر.” سپس دوربین حرکت می کند و نشان می دهد که او کاملاً تنها است. یکی دیگر ویدئو از دو دوستی که با هم به آهنگ حرکت می کنند، نوشته شده است: “من و بهترین دوستم هنوز ۲۵ سال بعد با هم زندگی می کنیم.”

به جای قبولی در تست ریتم، شاید تست بعدی بکهام– روند الهام گرفته شده شامل پاس کردن یک فوتبال خواهد بود.

موضوعات
سکس و روابط
TikTok


منبع: https://mashable.com/article/beckham-dance-test-tiktok-trend

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *