سامسونگ ۸۷۰ دلار تخفیف برای گلکسی اس ۲۴ اولترا برای روز پی دارد

هفته گذشته، سامسونگ میزبان یک معامله واقعا خوب در مورد مدل های حامل بود گلکسی اس ۲۴ اولترا. این هفته، می‌توانید معامله مشابهی را برای مدل‌های قفل‌دار دریافت کنید، گوشی‌هایی که ما در DL معمولاً دوست داریم بخریم. ما از قفل شدن متنفریم.

معامله این است: قفل Galaxy S24 Ultra با فضای ذخیره سازی دو برابر (تبلیغات رایگان). با دو برابر فضای ذخیره سازی، شما یک واحد ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۵۴۹ دلار دریافت می کنید، البته تا زمانی که یک معامله انتخابی داشته باشید. با افزایش ارزش معاملاتی که در حال حاضر فعال است، تا ۷۵۰ دلار پس انداز فوری در نظر دارید. باز هم هفته گذشته معامله مشابهی وجود داشت، اما محدود به مدل های حامل بود. اگر برای شما خاموش بود، پس این همان چیزی است که منتظرش بودید.

این تبلیغ تقریباً به خوبی دوره پیش‌سفارش اصلی است. تنها تفاوت این است که سامسونگ ارتقای فضای ذخیره سازی رایگان را در مدل ۱ ترابایتی ارائه کرده است، اما در حال حاضر در دسترس نیست. شما فقط می توانید یک ارتقاء رایگان از ۲۵۶ گیگابایت به ۵۱۲ گیگابایت دریافت کنید. این مقدار هنوز مقدار زیادی ذخیره دارد و باید برای یک خرس معمولی بیش از اندازه کافی باشد.

در مورد خود تلفن، همچنان تلفنی است که من به عنوان راننده روزانه خود از آن استفاده می کنم. از من دائماً در مورد آن سؤال می شود. من هم به صورت آنلاین و هم وقتی که انسان های واقعی را در جهان می بینم یک چیز را تلاوت می کنم. این صفحه نمایش مورد علاقه من در بین هر تلفنی است، دارای یک سیستم دوربین بسیار همه کاره است که از آن لذت می برم، و باتری آن برای مدت طولانی دوام می آورد. این روزها حتی متوجه شده ام که از قلم S Pen استفاده می کنم. بیشتر از این چه چیزی می توانستم بخواهم؟

برای گرفتن گوشی جدید خود لینک زیر را دنبال کنید.

لینک سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/14/samsung-enables-enhanced-trade-in-values-free-double-storage-for-galaxy-s24-ultra/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *