Hello Kitty برای حضور ویژه در Apple Union Square

برای جشن گرفتن یک رویداد درون بازی برای محبوب اپل آرکید بازی Hello Kitty Island Adventure، اپل با Sanrio همکاری می کند تا خود Hello Kitty از آن بازدید کند. Apple Union Square در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا.

Hello Kitty برای حضور ویژه در Apple Union Square
Hello Kitty در روز چهارشنبه، ۲۰ مارس از ساعت ۴:۰۰ تا ۶:۰۰ بعدازظهر در فروشگاه سانفرانسیسکو خواهد بود، بنابراین شرکت کنندگان GDC که در حال بازدید از شهر هستند می توانند برای ملاقات با Hello شرکت کنند. بچه گربه.

اپل می‌گوید که Hello Kitty پیام شادی، دوستی و فراگیری را منتشر خواهد کرد که با موضوع رویداد Hello Kitty Island Adventure در بازی مطابقت دارد. این رویداد مجازی که از ۱۸ تا ۲۵ مارس برگزار می شود، روز جهانی شادی را جشن می گیرد. بازیکنان وظیفه دارند از طریق دستور العمل شگفت انگیز و هدایای شگفت انگیز شادی را پخش کنند.

چلسی هاو، مدیر ارشد تولید Sunblink (توسعه‌دهنده Hello Kitty Island Adventure) و جیل کخ، معاون بازاریابی در Sanrio نیز Hello Kitty را در Apple Union Square همراهی خواهند کرد. این دو در مورد الهام بخش بازی صحبت خواهند کرد.

Hello Kitty Island Adventure بخشی از است اشتراک بازی Apple Arcadeبا قیمت ۶٫۹۹ دلار در ماه. همه اعضای یک گروه خانواده می توانند بازی های Apple Arcade را با قیمت اشتراک تکی بازی کنند. Hello Kitty Island Adventure به طور منظم با محتواها و رویدادهای جدید درون بازی به روز می شود.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/14/hello-kitty-apple-union-square/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *