سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، متهم به کلاهبرداری شد

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، متهم به کلاهبرداری شد

این لحظه در نهایت ریشه در گزارش نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شده توسط میز سکه، که برای اولین بار به مسائل مالی مشکوک پشت FTX و صندوق تامینی SBF Alameda Research پرداخت. به زودی یک عملیات بانکی دنبال شد و خانه کارت های FTX به سرعت فروریخت. شرکت رقیب بایننس با برنامه هایی برای خرید FTX وارد عمل شده بودچیزی که به دلیل تصمیم قبلی – و کاملاً رمزآلود – برای کنار گذاشتن FTT خود، که توکن رمزنگاری خود FTX بود، پیچیده بود.

با این حال، طی چند روز، بایننس ناگهان از معامله عقب نشینی کرد. را وزارت دادگستری بسیار علاقه مند بود در به دست آوردن جزئیات در مورد آنچه منجر به آن معکوس شد، و وزارت دادگستری و SEC در حال تحقیق در مورد شرکت رمزنگاری بودند. به سرعت تا ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲، کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda و گری وانگ، بنیانگذار FTX اتهامات وارده به آنها.

همان هفته، Bankman-Fried بود به آمریکا مسترد شد و در ابتدا به سرپرستی والدینش. با این حال، SBF در اواسط اوت ۲۰۲۳ به دلیل نگرانی در مورد دستکاری شاهدان بالقوه پشت میله های زندان یافت. با منتفی شدن حکم، بانکمن-فرید به همان بازداشتگاه بروکلین بازگردانده شد تا منتظر صدور حکم باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1437553/former-ftx-ceo-sam-bankman-fried-guilty-fraud/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *