۵ نکته مفید برای اطمینان از اینکه اپل واچ شما برای سفر کمپینگ بعدی شما آماده است

۵ نکته مفید برای اطمینان از اینکه اپل واچ شما برای سفر کمپینگ بعدی شما آماده است

وقتی خارج از کمپینگ هستید، ممکن است به اتصال داده دسترسی نداشته باشید، بنابراین منطقی است که محتوا را از قبل دانلود کنید. اگر از Apple Music یا Spotify استفاده می کنید، می توانید لیست های پخش را برای گوش دادن آفلاین در Apple Watch خود دانلود کنید.

از این طریق می توانید پخش موسیقی در اپل واچ بدون آیفون با اتصال آن به هدفون بلوتوث. اپل واچ سری ۵ به بعد با ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود، در حالی که واچ سری ۹ و واچ اولترا ۲ دارای ۶۴ گیگابایت هستند که برای چندین ساعت پخش موسیقی کافی است.

همچنین ممکن است بخواهید نقشه ها را در اپل واچ خود بارگیری کنید. Apple Maps به شما امکان می دهد یک منطقه خاص را در آیفون خود دانلود کنید و سپس آن را در Apple Watch خود مشاهده کنید. سپس می‌توانید دستورالعمل‌های گام به گام اپل واچ خود را دریافت کنید، مشروط بر اینکه آیفون روشن و در محدوده بلوتوث باشد. یا از برنامه ای مانند استفاده کنید Work Outdoors می تواند کار کند در حالی که در درجه اول یک برنامه تمرینی در فضای باز برای اپل واچ است، همچنین دارای نقشه هایی است که می توان آنها را برای استفاده آفلاین دانلود کرد و بدون شروع تمرین مشاهده کرد.

با WorkOutDoors در اپل واچ، می‌توانید به نقشه‌های برداری توپوگرافی با خطوط و سایه تپه‌ها و نقشه‌های حرکت و زوم دسترسی داشته باشید. اگر در حین پیاده روی از این برنامه استفاده می کنید، می توانید نقاط بین راه و مسیری از مسیر خود را مشاهده کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1436776/tips-apple-watch-prepared-camping-trip/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *