ساندار پیچای اهداف بلندپروازانه گوگل در سال ۲۰۲۴ را در میان اخراج های دسته جمعی و دعوی های قضایی بی شمار مطرح می کند.

ساندار پیچای اهداف بلندپروازانه گوگل در سال ۲۰۲۴ را در میان اخراج های دسته جمعی و دعوی های قضایی بی شمار مطرح می کند.

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، در یادداشتی در سطح شرکت، مجموعه ای از اهداف بلندپروازانه را برای این غول فناوری در سال ۲۰۲۴ معرفی کرد. پیچای تاکید کرد که گوگل سرمایه گذاری های قابل توجهی را در اولویت های کلیدی خود، به ویژه در حوزه هوش مصنوعی (AI) انجام خواهد داد و تاثیر خود را از مصرف کننده به پلتفرم های سازمانی گسترش خواهد داد.

یادداشت مدیرعامل هفت هدف کلیدی گوگل در سال آینده را برجسته کرده است:

پیشرفته ترین، ایمن ترین و مسئولیت پذیرترین هوش مصنوعی جهان را ارائه دهید

هدف گوگل رهبری در توسعه هوش مصنوعی با تمرکز ویژه بر ایمنی و مسئولیت است. این شرکت در آستانه راه‌اندازی Gemini Ultra است، با کار مداوم بر روی نسخه‌های آینده برای بهبود ویژگی‌های هوش مصنوعی.

بهبود دانش، یادگیری، خلاقیت و بهره وری

Google متعهد به پیشبرد دانش، یادگیری، خلاقیت و بهره‌وری از طریق پلتفرم‌ها و خدمات خود است.

مفیدترین پلتفرم ها و دستگاه های محاسباتی شخصی را بسازید

این شرکت به دنبال ایجاد مفیدترین پلتفرم‌ها و دستگاه‌های محاسباتی شخصی با ارجاع احتمالی به اندروید و کروم است. انتظار می رود پلتفرم جدید اندروید XR در سال جاری معرفی شود.

سازمان ها و توسعه دهندگان را فعال کنید تا در Google Cloud نوآوری کنند

به صراحت به Google Cloud اشاره شده است که نشان دهنده تعهد این شرکت به ایجاد نوآوری برای سازمان ها و توسعه دهندگان است زیرا با غول های صنعتی مانند آمازون و مایکروسافت رقابت می کند.

مطمئن ترین محصولات و پلتفرم های جهان را ارائه دهید

گوگل متعهد به ساخت محصولات و پلتفرم هایی است که قابل اعتماد هستند و عواملی مانند طول عمر و قابلیت اطمینان محصول را مورد توجه قرار می دهد.

گوگلی بسازید که برای کارمندان گوگل و جهان فوق العاده است

هدف ایجاد یک محیط کاری فوق العاده برای کارمندان Google و کمک مثبت به جهان است.

سرعت، کارایی و بهره وری را بهبود بخشید و صرفه جویی در هزینه ها را با دوام ارائه دهید

اهداف داخلی بر ساده‌سازی عملیات، ساده‌سازی اجرا و سرعت رانندگی تمرکز دارند. هدف این شرکت افزایش کارایی و بهره وری در عین دستیابی به صرفه جویی در هزینه های پایدار است.

تاکید Pichai بر هوش مصنوعی مشهود است، با Gemini Ultra آینده و تعهد به ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد که مطابق با اولویت‌های کاربر باشد. اهداف مصرف کننده محور شامل توسعه پلتفرم ها و دستگاه های محاسبات شخصی مفید، به طور بالقوه ارجاع به اندروید و کروم، همراه با معرفی پیش بینی شده اندروید XR است.

این یادداشت همچنین بر اهمیت Google Cloud در فضای سازمانی و تلاش این شرکت برای ایجاد اعتماد از طریق محصولات قابل اعتماد و طولانی مدت تأکید می کند. هدف از اهداف داخلی این است که گوگل را به سازمانی لاغرتر و کارآمدتر تبدیل کند و توسعه سریعتر محصول و ویژگی را تسهیل کند. اثربخشی این اهداف از نزدیک مشاهده خواهد شد، با امید به یک گوگل کارآمدتر و خلاقانه تر در سال آینده.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/sundar-pichai-lays-out-googles-ambitious-2024-goals-amid-mass-layoffs-countless-litigations-13641112.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *