شرکت محکوم به فنا رمزگذاری Terraform Labs برای ورشکستگی در ایالات متحده اقدام می کند

Terraform Labs، شرکتی که ۴۰ میلیارد دلار را از بین برد از بازار کریپتو با سقوط استیبل کوین‌های TerraUSD و Luna، سرانجام روز یکشنبه برای محافظت از ورشکستگی فصل ۱۱ ثبت نام کرد. بلومبرگ گزارش‌ها حاکی از آن است که دارایی‌ها و بدهی‌های تخمینی شرکت کریپتو هر دو در محدوده ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار است، با تعداد تخمینی طلبکاران بین ۱۰۰ تا ۱۹۹٫ بنیانگذار و مدیر عامل سابق Do Kwon به عنوان سهامدار عمده با ۹۲ سهام فهرست شده است. درصد، با آدرس ثبت شده در سنگاپور – جایی که شرکت در آن ثبت شده است.

دنبال کردن دستگیری کوون و همکارش در مونته نگرو کوون به دلیل سفر با پاسپورت های جعلی در مارس گذشته، در حال حاضر تا زمان استرداد به ایالات متحده – احتمالا تا اواسط ماه مارس – هنوز در زندان است. بلومبرگ – جایی که او با آن روبرو خواهد شد اتهامات تقلب در اوراق بهادار. این کارآفرین همچنین در کشور خود، کره جنوبی، برای اتهامات مشابه تحت تعقیب است، که بنا بر گزارش ها منجر به فرار او، خانواده اش و برخی از پرسنل کلیدی آزمایشگاه Terraform به سنگاپور بین آوریل تا مه ۲۰۲۲ شد. اندکی قبل از اینکه اینترپل او را در اختیار داشته باشد. "اعلام قرمز" فهرست در سپتامبر همان سال، کوون این موضوع را انکار کرد "در حال اجرا" اما کشف نهایی پاسپورت های جعلی او چیز دیگری را نشان می دهد.

Kwon احتمالاً به سرنوشت دیگر نام‌های بزرگ در سقوط کریپتو خواهد پیوست سام بنکمن-فرید از شهرت FTX و رئیس سابق شبکه سلسیوس الکس ماشینسکی. در همین حال، Coinbase به فعالیت خود ادامه می دهد نبرد علیه اتهام SEC به اداره غیرقانونی بورس اوراق بهادار ملی، کارگزاری و آژانس تسویه حساب. بلومبرگ الیوت استاین تحلیلگر اخیرا به اشتراک گذاشته شده است ممکن است کوین‌بیس در این سه‌ماهه، اگر نه در پایان سه‌ماهه دوم، به‌طور کامل اخراج شود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/doomed-crypto-firm-terraform-labs-files-for-bankruptcy-in-the-us-055731287.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/doomed-crypto-firm-terraform-labs-files-for-bankruptcy-in-the-us-055731287.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *