ساندار پیچای به گوگل هشدار می دهد که افراد بیشتری را اخراج کند زیرا ۱۰۰s از YouTube در آخرین اخراج ها خاتمه می یابد.

گوگل دور قابل توجهی از اخراج را آغاز کرده است که بیش از هزار کارمند در بخش های مختلف را از ۱۰ ژانویه تحت تاثیر قرار داده است. در یک یادداشت داخلی که با کارمندان به اشتراک گذاشته شده است، ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت نشان داد که باید کاهش های بیشتری را پیش بینی کرد زیرا شرکت قصد دارد در اهداف بلندپروازانه خود سرمایه گذاری کند. . برای سال.

پیام پیچای با تاکید بر نیاز به ایجاد ظرفیت برای سرمایه گذاری های استراتژیک، تصمیمات چالش برانگیز اتخاذ شده را تایید کرد. کاهش نیروی کار اخیر و سازماندهی مجدد تیم های درگیر در سخت افزار، فروش تبلیغات، جستجو، خرید، نقشه ها، سیاست ها، مهندسی هسته و YouTube را تحت تاثیر قرار داده است.

در حالی که پیچای به کارمندان اطمینان داد که اخراج‌های فعلی به اندازه کاهش گسترده ۱۲۰۰۰ شغل در سال گذشته نیست، او اذعان کرد که مشاهده همکاران و تیم‌ها تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. مدیرعامل توضیح داد که تمرکز امسال بر روی «حذف لایه‌ها برای ساده‌سازی اجرا و سرعت حرکت در برخی مناطق» است.

علیرغم برخی تغییرات که قبلاً اعلام شده بود، Pichai در مورد تصمیمات تخصیص منابع در حال انجام شفاف باقی ماند و نشان داد که نقش های بیشتری ممکن است در طول سال تحت تأثیر قرار گیرند. این حرکت نشان دهنده تلاش‌های گوگل برای ساده‌سازی عملیات و تخصیص منابع استراتژیک برای دستیابی به اهدافش است، حتی اگر چالش‌ها و تاثیر آن بر نیروی کار خود را تشخیص دهد.

به گزارش نیویورک تایمز، علاوه بر این، گوگل قرار است ۱۰۰ کارمند را در پلتفرم ویدیویی مشهور خود، یوتیوب، اخراج کند، که دور دیگری از اخراج را به دنبال حذف بیش از ۱۰۰۰ شغل در هفته گذشته از تیم تبلیغاتی رقم می زند.

در ایمیلی که توسط نیویورک تایمز بررسی شد، مری الن کو، مدیر ارشد تجاری یوتیوب، کارکنان عملیات یوتیوب و تیم‌های مدیریت خلاق را در مورد حذف موقعیت‌هایشان آگاه کرد. این کاهش ها عمدتاً بر گروه هایی تأثیر می گذارد که از میلیون ها سازنده محتوا در این پلت فرم پشتیبانی می کنند. تا روز سه شنبه، یوتیوب در مجموع ۷۱۷۳ نفر نیروی کار داشت.

تصمیم برای کاهش کارمندان در حالی اتخاذ می‌شود که یوتیوب برای بهبودی کامل از کاهش سرعت تبلیغات در سال گذشته با چالش‌هایی مواجه است و با رقابت قوی TikTok، یک سرویس ویدیوی کوتاه محبوب در میان کاربران جوان‌تر، مواجه است.

این اخراج بخشی از تلاش های مداوم گوگل برای کاهش هزینه ها و ساده سازی عملیات است. هفته گذشته، این شرکت بیش از ۱۰۰۰ شغل را از بخش مهندسی اصلی خود، Google Assistant (محصول صوتی خود) و برخی پروژه های واقعیت افزوده حذف کرد.

در یادداشت مری الن کو به کارمندان ذکر شده است که افراد در قاره آمریکا و منطقه آسیا و اقیانوسیه که ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرند تا پایان روز مطلع خواهند شد. آندریا فاویل، رئیس ارتباطات شرکتی یوتیوب، تأکید کرد که این شرکت مسئولانه روی اولویت‌های اصلی و فرصت‌های مهم خود سرمایه‌گذاری می‌کند و در عین حال تغییرات سازمانی جاری، از جمله حذف نقش‌ها، در تیم‌های مختلف Google در سطح جهانی را تأیید می‌کند.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/sundar-pichai-warns-google-to-lay-off-more-people-as-100s-terminated-from-youtube-in-latest-layoffs-13627912.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *