گلکسی S24 اولترا در برابر گلکسی S23 اولترا؛ پرچمدارهای کره‌ای شاخ‌به‌شاخ می‌شوند

دستیار Galaxy AI در گلکسی S24 اولترا به شما اجازه می‌دهد حتی پس‌از ثبت عکس، تغییرات مختلفی روی آن اعمال کنید. به‌عنوان مثال می‌توان با هوش مصنوعی به‌راحتی سوژه یا افراد مزاحم را از تصویر حذف یا با Edit Suggestion، پیشنهادهایی ویرایشی براساس نوع عکس دریافت کرد که همگی به بهبود کیفیت آن کمک می‌کنند.

قابلیت جذاب دیگر در گلکسی S24 اولترا، Generative Edit نام دارد که می‌تواند با هوش مصنوعی مولد، بخش‌هایی از پس‌زمینه‌ی عکس را با موارد دلخواه شما پُر کند. این ابزار حتی گوشه‌های عکس‌هایی را که کج گرفته شده‌اند، با محتوایی شبیه عکس بازسازی می‌کند تا تصویری قابل‌ استفاده دراختیارتان قرار دهد. همچنین می‌توان سوژه‌ی مورد نظر را در تصویر با یک ضربه‌ی ساده انتخاب و آن‌ را جابه‌جا کرد.

ویژگی‌های هوش مصنوعی را می‌توان مهم‌ترین تغییر گلکسی S24 اولترا نسبت‌ به گلکسی S23 اولترا دانست

در بخش ویدیو قابلیت‌هایی مثل Instant Slow-mo دردسترس کاربران گلکسی S24 اولترا است که به کاهش سرعت صحنه‌های اکشن کمک می‌کند. این ویژگی با هوش مصنوعی، فریم‌های اضافه‌ای را براساس حرکات ویدیو می‌سازد تا خروجی صحنه‌آهسته‌ای با کیفیت بالا و نمای دقیق از سوژه ایجاد کند.

ویژگی‌های هوش مصنوعی و نرم‌افزاری گلکسی S24 اولترا به همین موارد ختم نمی‌شود اما برای بررسی دقیق‌تر باید منتظر بمانیم تا دستگاه مذکور به دست زومیت برسد و بررسی تخصصی روی آن انجام دهیم.

به‌طور کلی می‌توان گفت ویژگی‌های هوش مصنوعی داخلی گلکسی S24 اولترا یکی از مهم‌ترین تغییرات آن نسبت‌به گلکسی S23 اولترا محسوب می‌شود و باید دید در عمل این قابلیت‌ها چقدر کاربردی خواهند بود و آیا دلیل کافی برای ارتقاء به مشتریان ارائه می‌دهند یا خیر.

مقایسه مشخصات فنی گلکسی S24 اولترا با گلکسی S23 اولترا

در جدول زیر می‌توانید مشخصات فنی کامل گلکسی S24 اولترا را با نسل قبلی این گوشی هوشمند یعنی گلکسی S23 اولترا مقایسه کنید.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا ۱۳۰۰ دلار است که نسبت‌ به قیمت گوشی گلکسی S23 اولترا شاهد افزایش ۱۰۰ دلاری هستیم.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/415058-galaxy-s24-ultra-vs-galaxy-s23-ultra-unpacked2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *