ساندبارهای Arc Sonos درست قبل از Super Bowl 180 دلار تخفیف دارند

بیایید صادق باشیم: شما سزاوار بهتری نسبت به چسبیدن به بلندگوهای داخلی تلویزیون خود هستید. مطمئنا، تلویزیون های مدرن می توانند صدای مناسبی را تولید کنند (و شما می توانید در لحظه معاملات خوبی برای برخی پیدا کنید)، اما اکثر مردم با یک تنظیم سینمای خانگی مناسب به مراتب بهتر خواهند بود. و با سوپر باول درست در گوشه و کنارSonos زمان خوبی را برای آن انتخاب کرده است فروش را در بسیاری از دستگاه های خود اجرا کنید. یکی از تخفیف‌هایی که به‌ویژه قابل توجه است، کاهش قیمت است Sonos Arc. نوار صوتی رده بالای این شرکت با ۱۸۰ دلار کاهش به ۷۱۹ دلار رسیده است. که با قیمت جمعه سیاه مطابقت دارد.

Sonos Arc یکی از ماست نوارهای صوتی ممتاز مورد علاقه. طراحی شیکی دارد و کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد. متاسفانه برخی از نقاط ضعف وجود دارد. Arc تنها یک ورودی HDMI دارد، بنابراین تلویزیون شما تنها وسیله ای است که می توانید مستقیماً به آن متصل شوید. در حالی که نوار صوتی به بقیه اکوسیستم Sonos متصل است و به شما این امکان را می دهد که برخی از بلندگوهای دیگر این شرکت را به عنوان فراگیر اضافه کنید، گسترش تنظیمات می تواند به سرعت گران شود.

گفته می شود، ساب ووفرهای Sonos نیز به فروش می رسند، از جمله نسل فرعی ۳. از ۷۹۹ دلار به ۶۳۹ دلار کاهش یافته است. Sub Gen 3 به طور یکپارچه با Arc یا چندین محصول دیگر Sonos جفت می شود تا به شما کمک کند یک سیستم سینمای خانگی کامل با قیمت پایین تر بسازید. در ضمن ارزشش رو داره نگاهی به بقیه فروش همانطور که Sonos قیمت های دیگر بلندگوها و همچنین برخی بسته ها را کاهش داده است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sonoss-arc-soundbars-are-180-off-just-ahead-of-the-super-bowl-184521821.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/sonoss-arc-soundbars-are-180-off-just-ahead-of-the-super-bowl-184521821.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *