سخنرانی اصلی CES 2024 سونی را در کمتر از ۶ دقیقه تماشا کنید

همانطور که اغلب در لاس وگاس انجام می دهد، سونی روی آن تمرکز کرد CES 2024 در مورد برخی از محصولات باطنی تر این شرکت صحبت کنید. برای شروع، آن را نورد ماشین الکتریکی Afeela اولین بار سال گذشته در نمایشگاه CES معرفی شد، اما با استفاده از کنترلر PlayStation DualSense این کار را با قدرت بازی انجام داد. در غیر این صورت ، بیشتر در مورد چگونگی تجربه درون وسایل نقلیه به لطف دوست قدیمی ما ، هوش مصنوعی (AI) صحبت می شود.

سونی همچنین از چیز دیگری که ما انتظارش را نداشتیم رونمایی کرد، یعنی a هدست واقعیت ترکیبی جدید. برخلاف مدل مصرف‌کننده پلی‌استیشن VR 2، این مدل برای «ایجاد محتوای فضایی» طراحی شده است، بنابراین بیشتر برای توسعه‌دهندگان، سازندگان و هنرمندان طراحی شده است تا کاربران.

این دستگاه از تراشه Qualcomm Snapdragon XR2 + Gen 2 (بنابراین نیازی به اتصال به رایانه ندارد) و یک دسته کنترل و یک حلقه کوچکتر جانبی دارد. همچنین دارای دو نمایشگر ۴K OLEDS برای «تجربه مشاهده واضح» است و امکان «ردیابی کاربر و فضا» را برای تجربه‌های واقعیت ترکیبی فراهم می‌کند. هیچ کلمه ای در مورد قیمت وجود ندارد ، اما ما باید بیشتر بدانیم که بعداً در سال ۲۰۲۴ به فروش می رسد.

این شرکت همچنین در مورد آخرین پیشنهادات خود از Sony Pictures Entertainment ، برخی از آمار پلی استیشن و موارد دیگر بحث کرده است. کنفرانس مطبوعاتی به مدت ۴۶ دقیقه ادامه یافت ، اما ما آن را فقط به شش کاهش داده ایم تا بتوانید در اسرع وقت به دست بیاورید.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/watch-sonys-ces-2024-keynote-in-inder-6-minutes-110037656.html؟src=RSS ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/watch-sonys-ces-2024-keynote-in-under-6-minutes-110037656.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *