سرانجام Hellblade 2 تاریخ انتشار در ماه می را دریافت کرد

Senua’s Saga: Hellblade 2 بالاخره تاریخ انتشار دارد: ۲۱ می ۲۰۲۴٫

این بازی که امشب در برنامه‌نویس Xbox Developer Direct اعلام شد، در کنسول‌های Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و در روز اول روی Game Pass عرضه می‌شود.

طبق یک نسخه، این بازی از نظر طولی مشابه بازی اول خواهد بود و قیمت آن فقط به صورت دیجیتالی ۴۹٫۹۹ دلار است. پست وبلاگ Xbox Wire پس از دایرکت منتشر شد.


Senua’s Saga: Hellblade 2 Developer Xbox Dive عمیق مستقیم.

در طول Direct، ما بیشتر از توسعه دهنده Ninja Theory شنیدیم و چند قطعه تازه از گیم پلی بازی را دیدیم. هدف این استودیو “تغییر زندگی هنری با فناوری تغییر بازی” است – برای Senua’s Saga، یک استودیوی ضبط حرکت جدید برای افزایش واقع گرایی ساخته شده است و صدای دو گوش اکنون نه تنها برای صداها، بلکه موسیقی و جلوه های صوتی نیز استفاده می شود. این قطعا یکی از بازی های هدفون است!

در این دنباله، سنوا در رد پای وایکینگ هایی است که مردمش را در ایسلند به بردگی گرفته اند. او دیگر چنین ترسی از دیدگاه های خود ندارد و باید با دیدگاه منحصر به فرد خود به عنوان چراغ امید برای مردمش سازگار شود.

مبارزه نیز برای این بازی بازسازی شده است و وعده می دهد که به طرز باورنکردنی بی رحمانه باشد زیرا Senua در هر نبرد برای بقا در برابر Draugr می جنگد.

و یک بار دیگر، نینجا تئوری با پروفسور پل فلچر و افرادی که تجربه زیسته روان پریشی داشتند برای یک تجربه معتبر کار کرده است.

Hellblade 2 اولین بار در سال ۲۰۱۹ در مراسم The Game Awards معرفی شد اولین بازی دو سال بعد نمایش داده شد در جوایز ۲۰۲۱

تریلرهای بیشتری از آن زمان منتشر شده است و طرفداران اولین بازی مشتاقانه منتظر تاریخ انتشار هستند.

Hellblade: Senua’s Sacrifice جنگجوی عنوان‌دار پیکت را دنبال می‌کند که در تلاش برای رسیدن به جهنم وایکینگ‌ها است، در حالی که گذشته او به‌عنوان استعاره‌ای از روان‌پریشی در تسخیر گذشته‌اش است.

ما نقد Eurogamer از Senua’s Sacrifice “کاوش قدرتمند سلامت روان” آن را ستود.

اولین بازی در چندین پلتفرم منتشر شد، قبل از اینکه توسعه دهنده Ninja Theory توسط مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ خریداری شود. بنابراین Senua’s Saga یک انحصاری جدید بزرگ برای Xbox است.


منبع: https://www.eurogamer.net/hellblade-2-finally-gets-may-release-date?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *