Aowed، RPG فانتزی بزرگ Obsidian، در پاییز ۲۰۲۴ فرود خواهد آمد

اقرار کردبازی نقش آفرینی فانتزی از جهان های بیرونی استودیو Obsidian Entertainment قرار است در پاییز برای Xbox و PC عرضه شود. این یک به روز رسانی جزئی از پنجره انتشار اصلی بازی است که همین الان بود "2024." به طور مشخص، اقرار کرد Xbox Series X/S، PC از طریق Xbox و Steam عرضه خواهد شد و در روز اول از طریق Game Pass در دسترس خواهد بود.

اقرار کرد یک بازی RPG اول شخص گسترده با حالات فانتزی قدیمی است. بازیکنان به سفری در سراسر سرزمین های زنده، در یک ماموریت برای پادشاهی Aedyr حرکت خواهند کرد. طاعون در سراسر جزیره سرزمین های زنده در حال گسترش است و بازیکنان برای بررسی آنچه در حال وقوع است فرستاده شده اند – در طول مسیر، آنها متوجه خواهند شد که چگونه شخصاً با منطقه و اسرار آن مرتبط هستند.

این بازی از چندین سبک بازی پشتیبانی می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد که به شیوه های خود به مبارزه و گفتگو نزدیک شوند. جهان پر از جادو، هیولا، سلاح گرم، شمشیر و سپر است و همراهان در طول راه به مهمانی خواهند پیوست. اگر دوست داشتید Skyrimاحتمالا دوست دارید اقرار کرد.

ابسیدین به خاطر ایجاد شهرت دارد Fallout: New Vegas، ساوت پارک: چوب حقیقت، توبه، جهان های بیرونی، و بازی های دیگر مایکروسافت استودیو را خریداری کرد در سال ۲۰۱۸

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/avowed-obsidians-big-fantasy-rpg-will-land-in-fall-2024-203343619.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/avowed-obsidians-big-fantasy-rpg-will-land-in-fall-2024-203343619.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *