سرزمین شنی، اقتباسی از مانگای آکیرا توریاما، اکنون یک نسخه نمایشی دارد

سرزمین شنی، اقتباسی از بازی‌های ویدیویی از سری مانگای محبوب آکیرا توریاما، هم‌اکنون یک نسخه نمایشی روی Xbox Series X/S، پلی‌استیشن ۵، PS4 و Steam دارد، پیش از عرضه کامل آن در ماه آوریل.

سرزمین شنی در دنیای بیابانی پسا آخرالزمانی که در آن آب کمبود دارد، آشکار می شود. بازیکنان Beelzebub را که با نام شاهزاده شیطان نیز شناخته می‌شود، راهنمایی می‌کنند، زیرا او به تیمی از ماجراجویان می‌پیوندد که در تلاش برای کشف چشمه افسانه‌ای پنهان هستند.

به عبارت دقیق تر، Sand Land یک بازی اکشن-RPG از ILCA, Inc. (استودیوی پشت بازی Pokémon Brilliant Diamond و Shining Pearl در سال ۲۰۲۱) است که تمرکز زیادی روی اکشن های خودرویی دارد. بازیکنان می‌توانند تانک‌ها، موتورسیکلت‌ها و وسایل حمل‌ونقل دیگر خود را توسعه دهند – سلاح‌ها، موتورها و سیستم تعلیق را کنار بگذارند تا بتوانند در جهان حرکت کنند و با حریفان مقابله کنند.


سرزمین شنی، اقتباسی از مانگای آکیرا توریاما، اکنون یک نسخه نمایشی داردSAND LAND – تریلر نمایشی


طبق اعلام ناشر Bandai Namco، نسخه ی نمایشی جدید Sand Land دسترسی به بخش محدودی از نقشه را فراهم می کند، دارای سه شخصیت قابل بازی Beelzebub، Rao و Thief است و به بازیکنان مزه Battle Tank، Battle Armour و Motorbike بازی ها را می دهد. گیم پلی

پیشرفت به نسخه کامل Sand Land منتقل نمی‌شود، اما شروع بازی مناسب با داده‌های ذخیره‌سازی نسخه‌ای روی سیستم، ذخیره کوچکی از منابع پاداش را باز می‌کند – ۳۰ فولاد درجه B و ۳۰ پیچ درجه B – که برای بهبود وسایل نقلیه استفاده می‌شود. رسیدن به اسپینو در داستان.

نسخه ی نمایشی Sand Land اکنون منتشر شده است پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، Xbox Series X/Sو بخارو بازی کامل در ۲۶ آوریل منتشر می شود.

سرزمین شنی در ابتدا در سال ۲۰۰۰ پخش شد، اما در حال حاضر از چیزی شبیه به احیا لذت می برد. در کنار این بازی ویدیویی، یک انیمه اقتباسی جدید قرار است از ۲۰ مارس در دیزنی پلاس و هولو پخش شود. Sand Land اثر هنرمند مانگا و خالق Dragon Ball آکیرا توریاما است که متأسفانه در اوایل ماه جاری درگذشت. موج ادای احترام از سراسر صنعت بازی


منبع: https://www.eurogamer.net/sand-land-the-game-adaptation-of-akira-toriyamas-manga-series-now-has-a-demo?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *