وقت آن است که یک تلویزیون NVIDIA SHIELD جدید داشته باشیم

را تلویزیون شیلد سخت افزاری که به تلویزیون اتاق نشیمن خود متصل کرده ام در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. این ۵ سال پیش بود، و صادقانه بگویم، با تمام پیشرفت هایی که در این مدت زمان در فضای موبایل ایجاد شده است، من رسما آماده هستم تا NVIDIA یک تلویزیون SHIELD جدید برای خرید من تولید کنید.

تلویزیون SHIELD هنوز عالی است

از نظر ست تاپ باکس های مجهز به اندروید، من همچنان تلویزیون SHIELD را حتی با توجه به قدمتش بسیار بالا می دانم. مال من خوب عمل می‌کند، اما تصور کنید که اگر تازه‌سازی درونی‌اش داشته باشد، چقدر بهتر می‌شود. این روزها، تلویزیون SHIELD مجبور است با تلویزیون های مجهز به تلویزیون گوگل که تنها بهتر و قدرتمندتر می شوند، رقابت کند. در ذهن من، زمان آن فرا رسیده است که NVIDIA جایگاه خود را در بالای کوه Android TV بازیابی کند.

وقت آن است که یک تلویزیون NVIDIA SHIELD جدید داشته باشیم

از چه تراشه ای استفاده می کند؟

چند سالی است که انویدیا خبری از پردازنده های اندرویدی نیست. آخرین باری که شنیدم، شرکت اعلام کرد ثور به عنوان بخشی از خط Tegra خود، اما این تنها بر روی خودروهای خودران و مواردی از این قبیل متمرکز است. برای اجرای Android TV نیست. بنابراین تصور می‌کنم یک تلویزیون SHIELD جدید ممکن است شرکت را ملزم به ساخت یک چیپست جدید کند، اما این NVIDIA است که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم، بنابراین نباید خیلی سخت باشد.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که چگونه NVIDIA می تواند به ترکیب آخرین بازی های ابری و فناوری های هوش مصنوعی خود در جعبه تلویزیون اندرویدی جدید ادامه دهد. من مطمئن هستم که آنها می توانند برخی از ویژگی های ویژه واقعی را برای یک دستگاه جدید بیاورند. من تخیلی ندارم که فکر کنم همه اینها چه چیزی می تواند باشد، اما مطمئن هستم که عالی خواهد بود و امیدوارم بالاتر از آن باشد.

اگر یک چیز را از این پست بگیرید، این است که من یک تلویزیون SHIELD جدید می خواهم. آن را به لیست علاقه مندی های ۲۰۲۴ من اضافه کنید. ممنون بخاطر وقتی که گذاشتید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/18/its-time-for-a-new-nvidia-shield-tv/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *