سرعت سرب T-Mobile را نمی توان گرفت

وقتی صحبت از وضعیت اپراتورهای بی سیم ایالات متحده می شود، داستان روز یک داستان آشنا است. ما گزارش فصلی دیگری داریم که نشان می‌دهد T-Mobile از نظر سرعت دانلود، پیشتاز اندکی در سرعت آپلود، بالاترین ثبات و انواع بردهای ۵G پیشتاز است.

این گزارش جدید از اوکلاکه احتمالاً او را به عنوان شرکت پشت سر می شناسید Speedtest.net. این گزارش سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ آنها است و بله، همه چیز چیزی جز ستایش شبکه فعلی T-Mobile نیست.

بهترین شبکه بی سیم در ایالات متحده: وقتی صحبت از آن سرعت های دانلودی می شود که در بالا ذکر کردم، T-Mobile سرعت کلی متوسط ​​​​۱۸۸٫۹۶ مگابیت در ثانیه را نشان داد، در حالی که Verizon با ۹۱٫۶۲ مگابیت در ثانیه در رتبه دوم قرار گرفت. AT&T درست پشت شماره Verizon بود. برای آپلودها، همه نزدیک بودند، اما T-Mobile با سرعت ۱۲٫۱۹ مگابیت بر ثانیه یک پیروزی را به دست آورد. واضح است که ما به تمرکز بیشتر روی سرعت های آپلود همه نیاز داریم.

دسته‌های دیگر در این گزارش شامل تأخیر، ثبات، امتیازات ویدیویی و سپس دسته‌ای از آن دسته‌ها با اندازه‌گیری تنها ۵G است. T-Mobile برنده تک تک آنها شد. با این حال، چندین مورد نزدیک بودند، مانند سازگاری ۵G، که Verizon در حدود نیم درصد بود.

سریعترین حامل بی سیم در شهرها، ایالات: خارج از امتیازات عمومی هر شرکت کننده، اوکلا هر یک از این گزارش ها در ۱۰۰ شهر پرجمعیت ایالات متحده و همچنین ۵۰ ایالت آزمایش شده است. T-Mobile در ۶۷ مورد از ۱۰۰ شهر، تاج را از آن خود کرد، در حالی که ۲۹ شهر برای تماس بسیار نزدیک بودند. در مورد ایالت ها، T-Mobile دوباره در ۴۶ ایالت برنده شد، در حالی که Verizon مالک داکوتای شمالی بود.

اگر در اینجا نیاز به توضیح دارید، این است که T-Mobile برای مدتی پیشتاز باقی مانده است و همانطور که فکر می کنیم Verizon یا AT&T به آنها نزدیک تر می شوند، گزارشی مانند این را مشاهده می کنیم. T-Mobile تقریباً هر یک از این گزارش‌ها را برنده می‌شود و اعداد اغلب آنقدرها هم نزدیک نیستند.

اما همانطور که مایلیم به شما یادآوری کنیم، بهترین شرکت مخابراتی برای شما ممکن است کسی نباشد که برنده گزارش هایی مانند این باشد. بهترین اپراتور برای شما حاملی است که شبکه آن بهترین تجربه را در آن جا به شما می دهد شما زنده. متشکرم، شما می توانید تقریباً همه آنها را به صورت رایگان آزمایش کنید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/16/tmobile-speed-lead-verizon-att-5g/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *