با باز کردن پیش‌سفارش‌های Vision Pro، اپل به ما نشان می‌دهد که هدست واقعاً چه کاری می‌تواند انجام دهد

با باز کردن پیش‌سفارش‌های Vision Pro، اپل به ما نشان می‌دهد که هدست واقعاً چه کاری می‌تواند انجام دهد

اگرچه Apple Vision Pro به طور پیش فرض پخش ویدیو را در تنظیمات واقعیت افزوده با محتوای قرار داده شده بر روی یک “صفحه” مجازی در فضای فیزیکی خود انجام می دهد، اما این تنها گزینه نیست. “صفحه نمایش” را می توان در هر جایی از فضای شما قرار داد، یا می توانید انتخاب کنید که از چیزی استفاده کنید که Apple آن را Environments می نامد، که به کاربر اجازه می دهد صفحه مجازی را گسترش دهد و/یا آن را در یک اتاق مشاهده مجازی قرار دهد.

به عنوان مثال، برنامه Apple TV شامل محیط «سینما» است که یک سینما را تکرار می کند و در عین حال به شما امکان می دهد «صندلی مورد علاقه خود را از روی زمین یا بالکن، و ردیف جلو، وسط یا عقب انتخاب کنید». در برنامه Disney+، محیط‌ها عبارتند از The Disney+ Theatre (بر اساس تئاتر El Capitan در هالیوود)، Scare Floor از “Monsters Inc.”، Avengers Tower با نمایی از منهتن پایین، و کابین خلبان Landspeeder Luke Skywalker از “Star”. جنگ‌ها، با غروب دوگانه معروف در تاتوئین در پس‌زمینه.

این هدست با «فیلم‌های سه‌بعدی بیش از ۱۵۰ اینچی موجود و همچنین با عناوین ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی Avatar: The Way of Water»، «Dune»، «Spider-Man: Into the Spider-Verse» عرضه خواهد شد. و «فیلم برادران سوپر ماریو». نسخه‌های سه‌بعدی فیلم‌های اپل تی‌وی هزینه اضافی نخواهند داشت و اگر از قبل نسخه‌های دو بعدی را دارید، به‌طور خودکار به نسخه‌های سه بعدی جدید دسترسی خواهید داشت. بیانیه مطبوعاتی می افزاید که «چند برنامه استریم» در هنگام راه اندازی محتوای سه بعدی خواهند داشت و موارد جدید را در کنار یا مدت کوتاهی پس از انتشار دو بعدی خود منتشر خواهند کرد، اما فقط Disney+ به طور خاص نامگذاری شده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1494209/apple-vision-pro-headset-features-pre-orders/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *