سرمایه‌گذاران برتر ۱۴ استارت‌آپ اقتصاد خالق را در سال ۲۰۲۳، از Beehiiv تا Midjourney نام می‌برند.

از چپ به راست: آنج فایمی از ریوت، آنا بوفا از کریت، تایلر دنک و بیهیو.

مدیران استارت‌آپ اقتصاد خلاق از چپ به راست: آنج فایمی از Rivet، آنا بوفا از کریت، تایلر دنک از Beehiiv.

با حسن نیت ارائه می شود. جعبه Beehiiv / خودی


  • سر و صدای اقتصاد مبتکران فروکش کرده است، اما برخی از استارت آپ ها همچنان توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کنند.
  • اینسایدر از بیش از دوجین VC و سرمایه گذار فرشته خواسته است تا به اشتراک بگذارند که کدام استارتاپ ها در رادار آنها هستند.
  • در اینجا ۱۴ استارتاپ برای تماشای اقتصاد خلاق با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۳ آورده شده است.

بله، هیاهوی اقتصاد خلاق از بین رفته و ادغام این صنعت را فرا گرفته است، اما برخی از استارت آپ ها همچنان توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کنند.

خودی بیش از ده ها سوال کرد سرمایه گذاری خطرپذیر و سرمایه گذاران فرشته متخصص در اقتصاد خالق، از شرکت‌هایی مانند Hustle Fund، Lightspeed Venture Partners، و MaC Venture Capital، درباره استارت‌آپ‌های سازنده که فکر می‌کنند امسال امیدوارکننده‌ترین هستند. ما از هر سرمایه‌گذاری یک استارت‌آپ که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند و یکی که هیچ سهم مالی در آن ندارند، درخواست کردیم.

از Beehiiv، یک پلت فرم خبرنامه که توسط کارکنان سابق Morning Brew تأسیس شده است، تا Whop، پلت فرم تجارت الکترونیک برای کالاهای دیجیتالسرمایه‌گذاران به استارت‌آپ‌هایی نگاه می‌کنند که ابزارهای کسب‌وکار و تولید محتوا را برای سازندگان ارائه می‌کنند.

چندین سرمایه گذار نیز از استارت آپ هایی نام بردند که در لیست های قبلی اینسایدر قرار داشته اند. در اینجا آلوم های پر سر و صدایی هستند که فریاد دریافت کردند:

  • پاترئونیک ابزار اشتراک و عضویت بسیار محبوب برای سازندگان
  • Karat، یک موسسه مالی متمرکز بر خدمت به سازندگان و معروف به کارت سیاه خود
  • Beacons، یک پلت فرم لینک در بیو
  • Spotter، که خرید می کند YouTube کاتالوگ سازندگان را پشتیبان می کند و خدمات و ابزارهای دیگری را ارائه می دهد
  • Rella، ابزاری برای ساده سازی تولید محتوا و مدیریت کسب و کار که توسط خالق ناتالی باربو

برای تازه نگه داشتن این فهرست، استارت آپ هایی را که در لیست های قبلی ما نشان داده شده بودند، حذف کردیم.

در اینجا ۱۴ استارت آپ سازنده امیدوارکننده دیگر برای تماشا در سال ۲۰۲۳ و پس از آن به ترتیب حروف الفبا آورده شده است:

Beehiiv یک پلت فرم خبرنامه پرهیاهو است که توسط کارکنان سابق Morning Brew تأسیس شده است.

تیم موسس Beehiiv

بنیانگذاران Beehiiv از چپ به راست: تایلر دنک، بن هارگت و جیک هرد.

مخمر زنبور عسل


استارت آپ: مخمر زنبور عسل

توصیه شده توسط: پیج دوهرتی، پشت سرمایه‌گذاری‌های نابغه؛ فراز فاطمی، شرکای Lightspeed Venture; آنکور ناگپال، سرمایه گذار فرشته

ارتباط: دوهرتی هیچ رابطه مستقیمی با استارتاپ ندارد. فاطمی و نگپال سرمایه گذار هستند

کل بودجه: ۱۶٫۷ میلیون دلار برای هر شرکت

چکار میکند: Beehiiv یک پلت فرم خبرنامه است که توسط کارکنان سابق Morning Brew تأسیس شده است. این استارت آپ به Insider گفته است که کاربرانش هر ماه بیش از ۶۵۰ میلیون ایمیل ارسال می کنند. Beehiiv همچنین به سازندگان ابزارهایی برای کمک به رشد و کسب درآمد از مخاطبان خود برای گسترش تجارت خبرنامه خود ارائه می دهد. اینفلوئنسرها از جمله دو خالق کالین روزنبلوم و سمیر چادری و مت ناوارا از آن استفاده می‌کنند.

چرا در لیست قرار دارد: دوهرتی گفت “Beehiiv در حال خرد شدن است” و او مجذوب محصولات آن است که به رشد سازندگان کمک می کند. – و سرمایه گذاران استارت آپ موافق هستند. ناگپال این استارت‌آپ را به‌عنوان «احتمالاً سریع‌ترین شرکت در حال رشد در اقتصاد خلاق امروز» توصیف کرد و او به اینسایدر گفت: «با پشت سر گذاشتن شرکت‌هایی مانند Substack و ConvertKit. فاطمی در عین حال آخرین ویژگی‌های هوش مصنوعی و شبکه تبلیغاتی این استارت‌آپ به‌ویژه جدیدترین آن را برجسته کرد. تحصیل پلتفرم تبلیغاتی Swapstack.

از ویژگی های Circle می توان به پیام خصوصی و عضویت پولی اشاره کرد.

بنیانگذاران حلقه سید یاداو، رودی سانتینو و اندرو گوتورمسن

بنیانگذاران دایره از چپ به راست: سید یاداو، رودی سانتینو و اندرو گوتورمسن.

دایره


استارت آپ: دایره

توصیه شده توسط: آنکور ناگپال، سرمایه گذار فرشته

ارتباط: سرمایه گذار

کل بودجه: ۲۴ میلیون دلار برای هر شرکت

چکار میکند: Circle یک پلت فرم اجتماعی برای سازندگان است که رویدادها و محصولات دیجیتالی را برای کسانی که به دنبال ایجاد یک انجمن آنلاین هستند ارائه می دهد. برخی از ویژگی ها عبارتند از اتاق های چت گروهی، پیام های خصوصی، عضویت های پولی و اشتراک های مکرر.

این شرکت توسط اندرو گوتورمسن و سید یاداو که کارمندان سابق Teachable بودند به همراه رودی سانتینو تاسیس شد. اولین دور مالی خود را در سال ۲۰۱۸ بست و سری A خود را در نوامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد.

چرا در لیست است؟: این استارت آپ از ۸ میلیون دلار درآمد سالانه در ابتدای سال به ۱۶ میلیون دلار تا پایان سال ۲۰۲۳ خواهد رسید که توجه ناگپال را به خود جلب کرد.

او گفت: “با توجه به کندی رشد اقتصاد خلاق به طور کلی، رشد بسیار چشمگیر در این مقیاس است.”

او همچنین تاکید می‌کند که با چه سرعتی دامنه محصولاتی که Circle ارائه می‌دهد، گسترش یافته است و از ویژگی‌های انجمن به یک پلتفرم کامل برای سازندگان تبدیل شده است.

CommunityOne به سازندگان کمک می کند تا انجمن های Discord خود را مدیریت و کسب درآمد کنند.

اسکرین شات از سایت CommunityOne

وب سایت CommunityOne.

Screengrab/CommunityOne


استارت آپ: CommunityOne

توصیه شده توسط: هیلی برایانت، Hustle Fund

ارتباط: بدون رابطه مستقیم

کل بودجه: بوت استرپ، برای شرکت

چکار میکند: برای سازندگان در Discord، مدیریت یک انجمن می تواند دلهره آور باشد. لوئیزا لو، بنیانگذار آن به اینسایدر گفت، CommunityOne در تلاش است تا این بار را با یک مدیر انجمن مبتنی بر هوش مصنوعی که به سازندگان کمک می‌کند تا «انجمن‌های Discord خود را بسازند» کم کند. “به جای صرف ۱۰ ساعت [a] روزی که به یک جامعه مجازی رسیدگی می کنند، اکنون نیم ساعت در روز طول می کشد.”

چرا در لیست قرار دارد: CommunityOne فقط در رادار برایانت نیست زیرا به سازندگان کمک می کند تا از Discord کسب درآمد کنند. او همچنین گفت که “توسط یک تیم استثنایی از هکرها و سازندگان تاسیس شده است.” مدیر ارشد فناوری این استارت آپ، برونو آلاتریست، و مدیر انجمن آن، سازندگان سابق یوتیوب و توییچ هستند.

Crate پل ارتباطی با هوش مصنوعی و تولید محتوا است.

آنا بوفا می‌پوشد و لباس آبی می‌خندد

آنا بوفا موسس و مدیرعامل کریت است.

با حسن نیت از Crate


استارت آپ: جعبه

توصیه شده توسط: چارلز هادسون، Precursor Ventures

ارتباط: بدون رابطه مستقیم

کل بودجه: ۶ میلیون دلار برای هر شرکت

چکار میکند: Crate تابستان امسال به عنوان یک پلتفرم جدید هوش مصنوعی با هدف کمک به سازندگان برای ساده‌سازی فرآیند خلاقانه راه‌اندازی شد. کریت که توسط آنا بوفا، یکی از کارکنان سابق پینترست و فیس بوک تأسیس شد، ابزارهایی مانند تولید تصویر و خوشه بندی محتوا را ارائه می دهد. اطلاعات شرح داده شده پلتفرم جدید به عنوان یک “نسخه مبتنی بر هوش مصنوعی Pinterest”.

کاربران روزمره اینترنت همچنین می توانند از Crate برای سازماندهی محتوای مورد علاقه خود و بررسی محتوای ذخیره شده خود استفاده کنند – که هوش مصنوعی پلتفرم از آن “شخصیت محتوایی” آنها را یاد می گیرد.

چرا در لیست قرار دارد: هادسون به اینسایدر گفت: «من واقعاً در مورد آنا بوفا از کریت هیجان‌زده هستم. او یک فرد فوق‌العاده با تجربه است که چیزهای واقعاً جالبی را در تقاطع اقتصاد خلاق و هوش مصنوعی مولد می‌سازد. به گفته LinkedIn خود، قبل از راه‌اندازی Crate، بوفا در فیس‌بوک کار می‌کرد و به مدت چهار سال مشارکت اجتماعی را مدیریت می‌کرد. قبل از فیس بوک، بوفا در غول های فناوری دیگر از جمله Pinterest، Dropbox و Google کار می کرد.

Creator.co دارای یک پایگاه داده قدرتمند از بیش از ۲۰۰ میلیون سازنده است.

Creator.co

وب سایت Creator.co.

Creator.co


استارت آپ: Creator.co

توصیه شده توسط: جولیوس دین، سرمایه گذار فرشته

ارتباط: بدون رابطه مستقیم

کل بودجه: ۳ میلیون دلار برای هر شرکت

چکار میکند: Creator.co یک پلت فرم بازاریابی تأثیرگذار برای برندها و تأثیرگذاران مشتاق است. این کمپین های متناسب و کاملاً مدیریت شده، جذب افراد تأثیرگذار و بررسی های دقیق کمپین را ارائه می دهد. این شرکت که در سال ۲۰۱۸ توسط وینود وارما تأسیس شد، ۳ میلیون دلار سرمایه در دو دور جمع آوری کرده است.

چرا در لیست قرار دارد: دین، که یک خالق نیز هست، گفت Creator.co برای او متمایز است زیرا درآمد سالانه خود را در دو سال گذشته دو برابر کرده است. او همچنین پایگاه داده بزرگ آن با بیش از ۲۰۰ میلیون خالق را منحصر به فرد می داند. او دوست دارد که Creator.co چگونه برای سازندگان انعطاف پذیر است. به عنوان مثال، آنها می‌توانند بین گزینه‌های خودسرویس با قیمت‌های متفاوت برای کمپین‌های بازاریابی تأثیرگذار انتخاب کنند. او همچنین دوست دارد که این شرکت به داده‌های شخص اول از پست‌های اینفلوئنسر دسترسی داشته باشد، که به گفته او رقبای آن، مانند Grin، چنین دسترسی ندارند.

او به Insider گفت: «رویکرد جامع آنها عمدتاً در حال تغییر چشم‌انداز بازاریابی تأثیرگذار است.

Passes، یک پلتفرم محتوای انحصاری، تابستان امسال رقیب Fanhouse را به دست آورد.

لوسی گوئو با یک ژاکت سیاه و زرد با مقنعه از دور خیره می شود

از لوسی گوئو مدیر عامل شرکت عبور کرد.

با حسن نیت پاس


استارت آپ: پاس می دهد

توصیه شده توسط: برنت موری، M13

ارتباط: بدون رابطه مستقیم

کل بودجه: ۹ میلیون دلار برای هر شرکت

چکار میکند: Passes پلتفرمی است که به سازندگان اجازه می‌دهد برای تعاملات و محتوای انحصاری طرفداران را شارژ کنند و با سایر شرکت‌های فعلی مانند Patreon و OnlyFans رقابت کنند. در طول تابستان، می گذرد فن هاوس را به دست آورد، پلتفرم دیگری برای محتوای انحصاری. Passes توسط مدیرعامل Lucy Guo، که قبلاً Scale AI را بنیانگذاری کرده بود و به عنوان مدیر محصول در Snapchat کار می کرد، تأسیس شد. گوئو همچنین یک سرمایه گذار فرشته است.

چرا در لیست قرار دارد: گاهی اوقات، این بنیانگذار است که سرمایه گذاران را در مورد یک استارتاپ بیشتر هیجان زده می کند. Guo دلیل بزرگی است که موری در حال نگه‌داشتن برگه‌ها روی پاس‌ها است. او گفت: «بنیان‌گذار لوسی گوئو پیشینه محصول گسترده‌ای را به ارمغان می‌آورد تا به میلیون‌ها خالق در سراسر جهان کمک کند تا برای توانایی‌های خلاقانه‌شان پول دریافت کنند.

Passionfroot یک پلت فرم همه کاره است که به سازندگان کمک می کند تا حمایت های خود را مدیریت کنند.

میوه شور

جنیفر فان و جنز ماننال از Passionfruit.

اعتبار: جولیا زیرر


استارت آپ: میوه شور

توصیه شده توسط: Sven Ahrens، سرمایه گذار فرشته

ارتباط: بدون رابطه مستقیم

کل بودجه: به گفته این شرکت ۳٫۴ میلیون دلار

چکار میکند: Passionfroot که در دسامبر ۲۰۲۱ توسط جنیفر فان و جنز ماننال تأسیس شد، بستری برای سازندگان و شرکت‌های رسانه‌ای است تا حمایت‌های خود را افزایش دهند.

Passionfroot تعدادی خدمات از جمله توانایی ساخت ویترین فروشگاه، مشارکت با برند زمین و مدیریت پرداخت ها را ارائه می دهد.

Passionfroot با سازندگان در مقوله‌هایی مانند آموزش، بازاریابی، هوش مصنوعی و امور مالی، و در پلتفرم‌هایی مانند خبرنامه، پادکست، لینکدین، توییتر و یوتیوب کار می‌کند. این شرکت قصد دارد یک بازار نام تجاری را برای ارتباط شرکت ها با سازندگان منتشر کند.

این شرکت توسط سازندگان محتوا از جمله ستاره‌های یوتیوب، مارینا موگیلکو و علی ابدال، که از سرمایه‌گذاران آن هستند، حمایت می‌شود.

چرا در لیست قرار دارد: آرنس گفت: «Passionfroot به سازندگان کمک می‌کند تا همکاری‌های درون‌گرای خود را ردیابی و مدیریت کنند، اما همچنین ابزارهای مؤثری را برای ایجاد مشارکت‌های جدید با شرکت‌های مناسب در اختیار سازندگان قرار می‌دهند.

Rivet یک استارت آپ بازاریابی برای نوازندگان و سازندگان است که توسط فارغ التحصیلان MIT تأسیس شده است.

بنیانگذاران پرچ

بنیانگذاران پرچ از چپ به راست: نفیم رحمان، انج فایمی و سیمران پابله.

با حسن نیت از پرچ


استارت آپ: پرچ

توصیه شده توسط: هیلی برایانت، Hustle Fund; آلیسون بایرز، سرمایه گذار فرشته

ارتباط: برایانت و بایرز سرمایه گذار هستند

کل بودجه: ۸۰۰۰۰۰ دلار برای هر شریک

چکار میکند: Rivet یک ابزار بازاریابی برای نوازندگان و سازندگان است تا به فعال کردن پایگاه های طرفداران خود کمک کند. Rivet که توسط سه فارغ التحصیل MIT – از جمله Anj Fayemi که یک موسیقیدان است – تأسیس شده است، از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای کمک به خلاقان برای درک طرفداران خود از طریق داده ها استفاده می کند و راه حل هایی برای تعامل با آن جامعه ارائه می دهد.

فایمی گفت که تیم های مدیریت استعداد برای هنرمندانی مانند Smino و Vic Mensa از Rivet به عنوان راهی برای شناسایی بزرگترین طرفداران خود از طریق یادگیری ماشینی این پلتفرم استفاده می کنند. سپس، نوازندگان و سازندگان از این داده‌ها برای تعامل با طرفداران با پیام‌ها، جوایز یا تخفیف‌ها استفاده می‌کنند.

چرا در لیست قرار دارد: همانطور که برایانت گفت، در حالی که سازندگان یاد گرفته اند چگونه مخاطبان خود را افزایش دهند، همه سازندگان نحوه فعال کردن، مدیریت یا “پرورش روابط با طرفداران” را شکسته اند. او همچنین بر استفاده پلتفرم از ابزارهای هوش مصنوعی تاکید کرد.

Spill یک پلت فرم مبتنی بر متن است که توسط کارمندان سابق توییتر ساخته شده است.

ریختن

آلفونزو ترل و دواریس براون بنیانگذاران اسپیل.

اعتبار: مایا ایمان


استارت آپ: ریختن

توصیه شده توسط: مارلون نیکولز، شریک عمومی در Mac Venture Capital

ارتباط: سرمایه گذار

کل بودجه: به گفته این شرکت ۴٫۹۵ میلیون دلار

چکار میکند: Spill یک پلت فرم مبتنی بر متن است که توسط کارمندان سابق توییتر تأسیس شده است.

این برنامه که در حال حاضر در نسخه بتا است، در حال توسعه یک اکوسیستم سازنده-تبلیغ کننده است تا پاداش سازندگان و کسب درآمد را افزایش دهد. نسخه بتا در حال حاضر برای کاربران دستگاه‌های iOS فقط دعوت‌شده است.

چرا در لیست قرار دارد: نیکولز گفت: «Spill توسط مدیران سابق توییتر سیاه‌پوست که از فناوری بلاک چین برای بازتعریف این که چگونه همه سازندگان – به‌ویژه آن‌هایی که از جوامع کم‌نماینده‌اند – نه تنها به‌صورت آنلاین به رسمیت شناخته می‌شوند، استفاده می‌کنند، استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: کارمندان سابق توییتر اسپیل را راه اندازی کردند، پناهگاهی برای «توئیتر سیاه»، پس از اینکه سخنان نفرت پراکنی تحت رهبری ایلان ماسک افزایش یافت.

Statusphere سازندگان و برندها را قبل از در دسترس قرار دادن آنها در پلتفرم بررسی می کند.

حوزه وضعیت

حوزه وضعیت

حوزه وضعیت


استارت آپ: حوزه وضعیت

توصیه شده توسط: پیج دوهرتی، پشت سرمایه گذاری نابغه

ارتباط: سرمایه گذار

کل بودجه: فاش نشده

چکار میکند: Statusphere یک پلت فرم بازاریابی میکرو اینفلوئنسر آنلاین است که به ارتباط برندها با سازندگان کمک می کند. هم برندها و هم سازندگان به طور یکسان بر اساس معیارهای خاصی بررسی و تأیید می شوند و این پلتفرم از بیش از ۲۵۰ نقطه داده شخص اول استفاده می کند تا برندها را با سازندگان ایده آل خود مطابقت دهد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ توسط کریستن وایلی تاسیس شد.

چرا در لیست قرار دارد: دوهرتی به دلیل وایلی به این شرکت اعتقاد دارد و نشان می‌دهد که چگونه یک تأثیرگذار و مدیر بازاریابی آژانسی بود که کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی را اجرا می‌کرد. او گفت: «او عمیقاً فضا را درک می کند،» و افزود که این شرکت با بیش از ۴۰۰ برند از جمله eltaMD، Fossil، Hearst، OPI و Unilever کار کرده است.

Whop یک استارتاپ تجارت الکترونیک مستقر در بروکلین برای کالاهای دیجیتال است.

سه نفر از بنیانگذاران روی کاناپه می نشینند

بنیانگذاران Whop، از چپ به راست: جک شارکی (CTO)، استیون شوارتز (مدیر عامل)، و کامرون زوب (CPO).

با حسن نیت از Whoop


استارت آپ: اوف

توصیه شده توسط: دیلن سندز و مارشال سندمن، سرمایه حیوانات

ارتباط: سرمایه گذاران

کل بودجه: ۱۷ میلیون دلار برای هر شرکت

چکار میکند: Whop یک بازار کالاهای دیجیتال است که به کاربران امکان می‌دهد همه چیز را از جوامع خصوصی گرفته تا دوره‌ها گرفته تا نرم‌افزارهای سفارشی مانند پلتفرم‌های تحلیلی بخرند و بفروشند. این استارت آپ مستقر در بروکلین، ۲۵ کارمند دارد و خود را به عنوان یک «فروشگاه اپلیکیشن برای اینترنت» یا «آمازون برای دیجیتال» معرفی می کند.

چرا در لیست قرار دارد: Animal Capital’s Sands and Sandman با سوار شدن بر موج سری A جولای خود، انتظار دارند در چند ماه آینده موفقیت Whop را شکل دهند زیرا این استارت آپ ویژگی هایی را ارائه می دهد که به آن اجازه می دهد با شرکت هایی مانند Patreon، Fiverr و Shopify رقابت کند. آنها بر ایجاد یک اکوسیستم کامل برای همه کارآفرینان اینترنتی فعلی و آینده تمرکز کرده اند و در ماه گذشته بیش از ۱۴ میلیون دلار را پردازش کرده اند. [gross merchandise value]سندز در ایمیلی به Insider گفت: “ما به قدرت چیزی که بنیانگذاران در حال ساخت هستند اعتقاد داریم و معتقدیم که چند ماه آینده به عنوان شاهدی بر فداکاری و نوآوری آنها در شکل دادن به آینده کارآفرینی دیجیتال نشان خواهد داد.”

بیشتر بخوانید: مستند Notion pitch را که Whop برای جمع آوری ۱۷ میلیون دلاری سری A خود استفاده کرد، بررسی کنید.

استارت‌آپ فین‌تک WorkMade خدمات بانکداری تجاری را برای فریلنسرها و سازندگان ارائه می‌کند.

نیک سیمپسون WorkMade

نیک سیمپسون موسس و مدیر عامل WorkMade.

WorkMade


استارت آپ: WorkMade

توصیه شده توسط: برنت موری، شریک در M13

ارتباط: سرمایه گذار

کل بودجه: به گفته این شرکت ۷٫۵ میلیون دلار

چکار میکند: WorkMade یک استارت‌آپ فین‌تک است که ابزارهای بانکداری کسب‌وکار را در اختیار فریلنسرها و سازندگان قرار می‌دهد تا به آنها کمک کند درآمد خود را پیگیری کنند و مالیات بپردازند.

نیک سیمپسون که مدت‌ها کار آزاد داشت، WorkMade را در سال ۲۰۲۲ پس از مواجهه با یک فصل مالیاتی استرس‌زا تأسیس کرد. سیمپسون از آن زمان استارتاپ را به ۱۲ کارمند افزایش داده است. این پلتفرم از هوش مصنوعی برای خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار، از راه اندازی کسب و کار گرفته تا برنامه ریزی برای فصل مالیات استفاده می کند.

چرا در لیست قرار دارد: موری گفت: “WorkMade به طور چشمگیری سیستم عامل مالی را برای سازندگان بهبود می بخشد، که با ساده کردن پرداخت و ردیابی مالیات ها و حذف ها شروع می شود.” “WorkMade به آنها اجازه می دهد تا روی توانایی های خلاقانه خود تمرکز کنند.”

بیشتر بخوانید: نیک سیمپسون ۲۷ ساله چگونه ابزار مالیاتی فریلنسری را که آرزویش را داشت ساخت و سپس ۷٫۵ میلیون دلار از سرمایه گذاری خطرپذیر جمع آوری کرد.

تصحیح: ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳ – Creator.co در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، نه در سال ۲۰۱۳ همانطور که در نسخه قبلی این داستان گفته شد.

در ادامه بخوانید

آیا این مقاله برای شما ارزشمند بود؟


آره

خیر

نظرات اضافی

ایمیل (اختیاری)

استارت آپ ها
اقتصاد خالق
اینفلوئنسرها


منبع: https://www.businessinsider.com/creator-economy-startups-venture-capital-vc-investors-influencers-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *