سرورهای Sea of ​​Thieves با شروع نسخه آزمایشی بسته PS5 زمان انتظار طولانی تری را مشاهده می کنند

به نظر می رسد که بازیکنان PS5 نمی توانند منتظر بمانند تا سه شاخ و برگ بلند کنند. به گفته توسعه دهنده Rare، Sea of ​​Thieves در حال حاضر “زمان انتظار طولانی تر از حد معمول” را تجربه می کند، زیرا “حجم بالایی” از بازیکنان جدید به بازی به عنوان بخشی از بتای بسته PS5 تازه راه اندازی شده امروز می پیوندند.

بازی Sea of ​​Thieves's Closed Beta برای همه کسانی که نسخه پلی استیشن ۵ را قبل از انتشار آن پیش خرید کنند باز است. در اواخر این ماه راه اندازی شودبه شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا از امروز، ۱۲ آوریل تا دوشنبه، ۱۵ آوریل، ماجراجویی کامل دزدان دریایی چندنفره را تجربه کنند – البته در حال حاضر فقط با غارتگران پلی‌استیشن.

و افزایش ظاهری دزدان دریایی تازه کار باعث ایجاد کمی مشکل در سرور می شود، با داشتن Rare به رسانه های اجتماعی منتقل شده است هشدار می دهد که نسخه بتای بسته PS5 “در حال حاضر حجم بالایی از بازیکنان جدید را تجربه می کند، که ممکن است با ورود دزدان دریایی به دریای دزدان، زمان انتظار طولانی تر از حد معمول را به همراه داشته باشد.” و زمان‌های بارگذاری طولانی‌تر قطعاً بر بازیکنان Xbox و PC در بازی کامل تأثیر می‌گذارد، زیرا من فقط به طبقه بالا رفتم تا با چشمان خودم تأیید کنم.

تریلر Sea of ​​Thieves 2024.در یوتیوب تماشا کنید

هنگامی که بازیکنان PS5 موفق شدند برای اولین سفر خود در دریای دزد از کفن شیطان عبور کنند، هر پیشرفتی که می‌کنند را می‌توان تا نسخه کامل منتقل کرد (جایی که می‌توانند با بازیکنان Xbox و PC نیز حرکت کنند. ) در ۳۰ آوریل.

در همان روزی است که Sea of ​​Thieves فصل جدیدی از محتوای تازه را آغاز می کند، با فصل ۱۲ – همانطور که به طور رسمی شناخته می شود – مجموعه ای از ابزارها و اسباب بازی های جدید را معرفی می کند. سلاح های جدیدی به شکل تپانچه سنگ چخماق دو لول و چاقوی پرتابی، گلوله های توپ جدید Scattershot، پرتاب شونده های جدید Bone Caller و Wind Caller تا حد زیادی خود توضیحی وجود دارد، تبلیغی که هنوز کاملاً همه چیز نیست. فصل ۱۲ همچنین خطوط زیپ را معرفی می‌کند (برای اولین بار در داستان‌های بلند جزیره میمون‌ها در سال گذشته دیده شد) و یک تعمیر اساسی خط هارپون، که دزدان دریایی را قادر می‌سازد تا در صورت کشیده شدن از روی آنها طناب بزنند.

فصل ۱۲ تنها بخش کوچکی از چیزی است که در حال شکل گیری است سال سپر برای Sea of ​​Thieves. و هنگامی که نقشه راه Rare را مطالعه کردید، می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد نسخه بعدی پلی استیشن ۵ بخوانید. چت اخیر با کارگردان خلاق مایک چپمن و تهیه کننده اجرایی جو نیت.


منبع: https://www.eurogamer.net/sea-of-thieves-servers-seeing-longer-wait-times-as-ps5-closed-beta-gets-underway?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *