سریال لایو اکشن فاینال فانتزی ۱۴ رسما “مرده”

یک سریال تلویزیونی لایو اکشن Final Fantasy 14 به دلیل «اندازه و مقیاس مورد نیاز برای انجام درست» اکنون تایید شده است که «مرده» است.

این سریال قبلاً به عنوان همکاری بین Sony Pictures Television و Hivemind، شرکت سازنده سریال The Witcher نتفلیکس اعلام شده بود.

با این حال، دینش شمداسانی، یکی از بنیانگذاران Hivemind، اکنون این کار را کرده است در پستی در X تایید شداین پروژه که قبلا توییتر بود، دیگر در کار نیست.


سریال لایو اکشن فاینال فانتزی ۱۴ رسما “مرده”تریلر کامل FINAL FANTASY XIV: DAWNTRAIL


تریلر کامل بازی Final Fantasy 14 Dawntrail

او در پاسخ به سوال یکی از هواداران درباره پیشرفت پروژه گفت: مرده است. ما یک فیلم‌نامه آزمایشی فوق‌العاده از بن لوستیگ و جیک تورنتون را به همراه یک طرح چند فصلی که با دونده‌های نمایش ما ساخته‌اند، بررسی کردیم، اما در کل رد شدیم.»

وی افزود: اندازه و مقیاس مورد نیاز برای انجام درست آن برای هر کسی که بخواهد ریسک کند بسیار زیاد است. با این حال، “آمازون” به حمایت از پروژه نزدیک شد.

تورنتون هم پاسخ داد، و خاطرنشان کرد که این پروژه به دلیل همه گیری کووید-۱۹ با مانع مواجه شده است. او گفت: «ما آن را درست زمانی که استودیوها شروع به بستن زیپ‌های کیف‌شان کردند، آن را بیرون آوردیم.

در فستیوال طرفداران فاینال فانتزی ۱۴ در لاس وگاس سال گذشته، از کارگردان و تهیه‌کننده بازی، نائوکی یوشیدا، در مورد آوردن داستان به رسانه‌های دیگر، از جمله یک برنامه تلویزیونی احتمالی، سوال شد.

او گفت: “اگر به من اجازه داده شود که تولید کننده و همچنین کارگردان ناظر کلی باشم، پس دوست دارم یک سریال تلویزیونی فاینال فانتزی ۱۴ داشته باشم.” همانطور که می‌دانید عنوان من تهیه‌کننده/کارگردان Final Fantasy 14 است، من همچنین رئیس بخش کسب‌وکار خلاق سه هستم، همچنین عضو هیئت‌مدیره هستم. بنابراین فکر نمی‌کنم بتوانم کارگردانی کنم. یک سریال تلویزیونی.”

یوشیدا گفت که Square Enix برای دیدن MMORPG در یک رسانه دیگر “کاملاً آماده پیشنهادات” است، اما اعتراف کرد که هیچ چیزی به بحث های مشخص ادامه نداده است.

او ادامه داد: “اگر تیم ۱۴ به چنین پروژه ای متعهد شود، ما می خواهیم مطمئن شویم که تصویری که ساخته ایم یا بازیکنان در ذهن خود ساخته اند، از آنچه Final Fantasy 14 باید باشد را خراب نکنیم. مهم نیست که رسانه چه خواهد بود.”

در همان مراسم، یوشیدا حتی این بازی را با یک سریال تلویزیونی مقایسه کرد به دلیل داستان آن از طریق گسترش طولانی. “من فکر می کنم نمی تواند ساده تر باشد که برای آن توصیه کنم [new players] فقط از ابتدا شروع کنم و از آنجا بگیرم.”

الحاقیه بعدی فاینال فانتزی ۱۴، داونتریلقرار است تابستان امسال به عنوان “بهترین تعطیلات تابستانی” منتشر شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-14-live-action-tv-series-officially-dead?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *