سریال Masters of the Air HBO اولین تریلر Apple TV Plus خود را دریافت کرد و به نظر حماسی می رسد

سریال Masters of the Air HBO اولین تریلر Apple TV Plus خود را دریافت کرد و به نظر حماسی می رسد

حماسه دوران جنگ HBO استادان هوا قرار است برای اولین بار در اپل تی وی پلاس در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴، و اگر تریلر موردی باشد، از نظر بصری خیره کننده و بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

سریال محدود آینده که قرار است در یکی از سریال ها پخش شود بهترین خدمات پخش برگرفته از همان عوامل اجرایی حماسه های دوران جنگ است گروه برادران و اقیانوس آرامکه ممکن است نام آنها را شنیده باشید: تام هنکس و استیون اسپیلبرگ.

به گفته تهیه کننده گری گوتزمن، “استادان هوا درود بر مردان شجاع نیروی هوایی هشتم است که با شجاعت و برادری خود به شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم کمک کردند.

Masters of the Air بر اساس چه رویدادهایی است؟

مانند کتاب غیرداستانی که نام خود را از آن گرفته است، استادان هوا بر اساس داستان گروه بمب ۱۰۰ با نام مستعار صدم خونین است که در جنگ جهانی دوم چندین بمباران بر فراز آلمان نازی انجام داد. درام آنها را در حالی دنبال می کند که در حالی که با شرایط یخبندان، اکسیژن محدود و وحشت محض نبرد در ارتفاعات دست و پنجه نرم می کنند، حملاتی را انجام می دهند.

هر چقدر که صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز هستند، تنها تمرکز روی صحنه‌هایی نیستند که احتمالاً به یکی از صحنه‌های اکشن تبدیل می‌شوند. بهترین نمایش های اپل تی وی پلاس. در طول ۹ قسمت خود، قصد دارد بهای روانی و عاطفی را که این مردان بسیار جوان پرداخته اند را نشان دهد. همانطور که اپل توضیح می دهد: “برخی سرنگون شدند و اسیر شدند؛ برخی مجروح یا کشته شدند. و برخی به اندازه کافی خوش شانس بودند که به خانه خود بازگردند. صرف نظر از سرنوشت فردی، تلفاتی برای همه آنها در نظر گرفته شد.”

من واقعاً مشتاقانه منتظر این هستم، زیرا به نظر می رسد که این یک برداشت بزرگتر از وحشت جنگ است و دارای یک بازیگر عالی از جمله دو نامزد اسکار، آستین باتلر (که برای بازی در فیلم نامزد شده بود. الویس) و بری کیوگان (بانشی های اینشیرین) به عنوان خلبان سرگرد گیل کلیون و ستوان کورتیس بیدیک.

دو قسمت اول قرار است از ۲۶ ژانویه در Apple TV Plus پخش شوند و قسمت‌های باقیمانده هر جمعه تا ۱۵ مارس اضافه می‌شوند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/apple-tv-plus/hbos-masters-of-the-air-series-gets-its-first-apple-tv-plus-trailer-and-it-looks-epic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *