سنا به مدیران عامل رسانه‌های اجتماعی می‌گوید که به دلیل ناکامی در محافظت از کودکان، «دستشان خون است».

مدیران عامل متا، اسنپ، دیسکورد، ایکس و تیک تاک در یک کمیته قضایی سنا شهادت دادند. در مورد استثمار آنلاین از کودکان در طول جلسه استماع، مارک زاکربرگ، ایوان اشپیگل، جیسون سیترون، لیندا یاکارینو و شو چو ساعت‌ها توسط قانونگذاران درباره سوابقشان در مورد ایمنی کودکان کباب شدند.

این جلسه اولین باری بود که اشپیگل، سیترون و یاکارینو به کنگره شهادت دادند. قابل ذکر است که هر سه بعداً توسط کمیته احضار شدند به گفته قانونگذاران، داوطلبانه ظاهر شوند. سناتور دیک دوربین، رئیس کمیته قضایی، خاطرنشان کرد که سیترون “فقط پس از اینکه مارشال های ایالات متحده با هزینه مالیات دهندگان به مقر دیسکورد فرستاده شدند، خدمات احضاریه خود را پذیرفت.”

اتاق شنوایی مملو از والدین کودکانی بود که قربانی استثمار آنلاین در رسانه های اجتماعی شده بودند. هنگام ورود مدیران عامل به اتاق، بسیاری از حضار در سکوت عکس‌های فرزندان خود را در دست داشتند و دوربین جلسه استماع را با ویدئویی غم‌انگیز آغاز کرد که شامل قربانیان استثمار کودکان و والدین آنها بود.

دوربین گفت: «اختلاف برای داماد کردن، ربودن و آزار کودکان استفاده شده است. “اینستاگرام متا به اتصال و ترویج شبکه ای از پدوفیل ها کمک کرد. پیام های ناپدید شدن اسنپ چت توسط مجرمانی که قربانیان جوان را اخاذی مالی می کنند، انتخاب شده است. TikTok به یک پلت فرم انتخابی برای شکارچیان تبدیل شده است تا به آنها دسترسی داشته باشند، درگیر شوند و بچه ها را پرورش دهند. و شیوع CSAM در X افزایش یافته است زیرا شرکت اعتماد و نیروی کار ایمنی خود را از بین برده است.

در طول جلسه استماع، بسیاری از سناتورها داستان های شخصی والدینی را که فرزندانشان پس از استثمار آنلاین جان خود را از دست داده بودند، به اشتراک گذاشتند. سناتور لیندسی گراهام در سخنان افتتاحیه خود گفت: “آقای زاکربرگ، شما و شرکت های قبل از ما – می دانم که قصد ندارید اینطور باشد – اما دستان شما خون است.” حضار کف زدند.

در حالی که سال‌ها جلسات مشابه تاکنون نتوانسته است قوانین جدیدی تولید کند، حمایت دو حزبی در کنگره از مقررات ایمنی جدید در حال افزایش است. مانند مطبوعات سیاست فنی در حال حاضر بیش از نیم دوجین لایحه مربوط به ایمنی آنلاین کودکان وجود دارد که توسط سناتورها پیشنهاد شده است. اینها شامل که نیازمند پلتفرم هایی برای ایجاد کنترل بیشتر والدین و ویژگی های ایمنی و ارائه به ممیزی های مستقل است، و نسخه اصلاح شده قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان و نوجوانان در سال ۱۹۹۸، که شرکت ها را از جمع آوری یا کسب درآمد از داده های کودکان بدون رضایت منع می کند.

سناتورها همچنین تعدادی لایحه برای رسیدگی به استثمار کودکان از جمله قانون EARN IT پیشنهاد کرده اند که در حال حاضر در آن تصویب شده است. از سال ۲۰۲۰، و قانون STOP CSAM. هیچ یک از اینها برای رأی گیری به صحن سنا راه نیافته اند. بسیاری از این لوایح با لابی های شدید صنعت فناوری مواجه شده اند، اگرچه برخی از شرکت های حاضر گفتند که برای برخی از جنبه های این قانون باز هستند.

زاکربرگ رویکرد متفاوتی را پیشنهاد کرد و گفت که از تأیید سن و الزامات کنترل والدین در سطح فروشگاه برنامه پشتیبانی می کند، که عملاً بار را به دوش اپل و گوگل می برد. متا در ماه‌های اخیر پس از شکایت از سوی دادگاه تحت فشار خاصی قرار گرفته است برای آسیب رساندن به سلامت روان نوجوانان اسناد دادگاه از دعوا ادعا می کند که متا یک به کودکان زیر ۱۳ سال که از خدمات آن استفاده می کنند، برای جلوگیری از آزار جنسی نوجوانان توسط بزرگسالان در فیس بوک و شخص زاکربرگ برای توقف تلاش برای ممنوعیت فیلترهای جراحی پلاستیک در اینستاگرام.

در حال توسعه…

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/senate-tells-social-media-ceos-they-have-blood-on-their-hands-for-failing-to-protect-children-170411884 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/senate-tells-social-media-ceos-they-have-blood-on-their-hands-for-failing-to-protect-children-170411884.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *