سه ماه Amazon Music Unlimited رایگان را تنظیم کنید

تا ۳۲٫۹۷ دلار پس انداز کنید: مشترکین جدید می توانند یک اشتراک ۳ ماهه رایگان دریافت کنند آمازون موزیک نامحدود. این یک پس انداز تا ۳۲٫۹۷ دلار در دوره سه ماهه است.


فقط یک ماه دیگر، سال نو را به صدا در می آوریم. این بدان معناست که همه ما حدود یک ماه فرصت داریم تا Spotify، YouTube Music، Amazon Music و Apple Music آنچه را که در طول سال به آن گوش می‌دادیم، معرفی کنند. اگر سابقه شنیداری Spotify شما آنقدر مملو از موسیقی متن دیزنی است که به موقع بازیابی نمی شود، یک اشتراک جدید در Amazon Music Unlimited می تواند شما را نجات دهد. بهترین بخش این است که برای مدت زمان محدود، رایگان است.

از تاریخ ۲۸ نوامبر، مشترکین جدید می توانند یک اشتراک ۳ ماهه رایگان در طرح فردی دریافت کنند. آمازون موزیک نامحدود. پس از آزمایش رایگان، اعضای آمازون پرایم ۹٫۹۹ دلار در ماه برای این سرویس پرداخت خواهد کرد در حالی که اعضای غیرPrime 10.99 دلار در ماه پرداخت خواهند کرد. شما آزاد هستید که اشتراک را در هر زمانی لغو کنید.

طرح انفرادی Amazon Music Unlimited به شما امکان می دهد موسیقی را به محتوای دلخواه خود کاملاً بدون آگهی پخش کنید. می‌توانید هر چند بار که می‌خواهید «پرش» را فشار دهید و در حالی که آفلاین هستید می‌توانید به آن گوش دهید – قابلیتی که می‌تواند در سفرهای تعطیلات مفید باشد. کتابخانه موسیقی آمازون شامل ۱۰۰ میلیون آهنگ و هزاران لیست پخش و ایستگاه است. همچنین می‌توانید پادکست‌های بدون آگهی را تنظیم کنید. از تلفن هوشمند، رایانه، Fire TV یا تصمیماتی که دارای الکسا هستند مانند آن گوش دهید نقطه اکو اسپیکر هوشمند

عالی معاملات هفته سایبری هنوز در حال عرضه هستند و رایگان یکی از بهترین معاملات است. سه ماه آهنگ های بدون آگهی را با آمازون موزیک نامحدود.


منبع: https://mashable.com/article/nov-28-amazon-music-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *